مجله علمی و پزشکی

وزیر بهداشت واردات واکسن فایزر به ایران را تکذیب کرد

مجله رز / کرمان وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه هیچ واکسن فایزر در ایران آورده نشده است ، گفت: بر اساس مطالعات اخیر ، از کمیته علمی واکسن های مزرعه مجاز زنان باردار می توان استفاده کرد و هیچ واکسن فایزر وارد یا وارد نمی شود.

دکتر. “بهرام عین اللهی” عصر امروز 7 آنلاین در بازدید جانبی از بیمارستان افضلی پور کرمان به خبرنگاران گفت: “این رویداد در کرمان ترویج می کند و مرکز واکسیناسیون کرمان عمدتا برای داوطلبان ، از جمله افراد و دانش آموزانی که از ابتدای کار کار نکرده اند ، برگزار می شود. واکسیناسیون ” او یک جنبش دموکراتیک ایجاد کرد.

وی گفت: “واکسن تاج در کشور به 53 میلیون دوز رسیده است و امیدواریم هفته آینده به 60 میلیون دوز برسیم.”

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش همچنین بر لزوم حفظ پروتکل های مراقبت های بهداشتی تأکید کرد و افزود: “مردم فکر نمی کنند که ویروس با واکسیناسیون به طور کامل ریشه کن شود ، زیرا کشورهایی که هنوز واکسینه کامل شده اند هنوز به ویروس کرونا آلوده هستند. “

عین اللهی با بیان اینکه با بالا بردن قرنطینه هوشمند ، بسیاری از محدودیت ها افزایش می یابد ، گفت: در درک قرنطینه ، افراد در هواپیماها ، اتوبوس ها ، قطارها و هتل ها مجبور به جمع آوری هستند و استفاده از آنها برای مردم آزاد است.

بیمارستان افضلی پور کرمان یکی از برجسته ترین مراکز درمانی کشور محسوب می شود و با توجه به کادر درمانی این بیمارستان ، گفت: کادر درمانی این بیمارستان بیش از یک سال و نیم برای بیماران مزمن به کار خود ادامه می دهند. و کادر پزشکی و خانواده های آنها در این زمان آلوده به ویروس بودند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی آمار بهبودی بیماران کرونری دریافت شده در بیمارستان افضلی پور را اعلام کرد و افزود: “وزن دردی در این شرایط بسیار مهم است ، رئیس کرمان آنقدر با موفقیت کار کرده است که همچنان روی اکسیژن و اکسیژن کار می کند.” “

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ واکسن فایزر به ایران وارد نمی شود گفت: بر اساس مطالعات اخیر کمیته علمی ، زنان باردار می توانند از واکسن سینوفرم استفاده کنند و حتی هیچ واکسن فایزر به ایران وارد نشده است.

عین الهی ادامه داد: ما همه کارها را با نظر اساتید ، هنرمندان و دانشمندان انجام می دهیم و نمایندگی نماینده اقدام کمیسیون علمی است و فایزر وارد ایران نمی شود. وی در مورد واکسن آنفولانزا نیز همین را گفت: مراکز واکسن آنفولانزا بین نیازمندان توزیع می شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا