مجله هنر و فرهنگ

پژمان بازغی و تولدی دوباره/ اشکان خطیبی و نگار جواهریان اتفاقات ویژه «خاتون»/ بازگشت عادل فردوسی پور از امشب/ سانسور، پدر «قبله عالم» را درآورد!/ انفجار سینما با دینامیت

چاقو در طول هفته خورده می شود. قبله جهان

سریال “قبله موندی” هیچ گاه در بستر شبکه نمایش داخلی داغ نشده است و ادامه سانسور صدای عوامل در سریال تاریخی فانتزی را نیز بلند کرده است. تا مراحل پایانی نگارش این مقاله ، مجوز سری رویدادهای جدید صادر نشده است.

17149217-3608-a

نود هفته زیارت بیماریها 120

عادل فردوسی پور با وجود شایعات مختلف در مورد استفاده از “بی 120” به شبکه بازی آمد. اگرچه او تهیه کننده است تلویزیون برمی گردد ، اما حضور این چهره جذاب و کاریزماتیک در زمینه نرم افزارهای ورزشی از هر نظر مخاطب جذاب و گرامی دارد.

در روزهایی که خبری از برنامه “نود” نیست ، “فوتبال 120” یکی از بهترین محصولات ورزشی از نظر ساخت و نوع تولید در برخورد با فوتبال محسوب می شود. تمیز بدون شک یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی است.

عادل + فردوسی + پور

هشت تا عالی پژمان بازغی

پژمان بازغی یکی از پرکارترین و فعال ترین بازیگران است سینما و مهد کودک به نظر می رسد که او در تمام این سالها نقش متنوعی در زمینه بازیگری داشته است و پافشاری او در کارهای مختلف (چه در سینما و چه در تلویزیون) قابل اعتماد است. ذهن و چشم شنوندگان نزدیکتر می شود. بازیگر فیلم سینما دوئلی که بین آثار است دفاع مقدس بعد از سالها سریال تلویزیونی ، این شبها مخاطبان را به سریال “آفریقایی” برد.

در این مجموعه تلویزیونی ، در اوج بلوغ بازیگری ، لحظات فردی را اجرا می کند. آشنایی با گیلانا از نظر شخصیت ، بازی ، صدا و لهجه و تعامل با سایر شخصیت ها به او این فرصت را می دهد که یکی شود. -شخصیت دستی و آشنا تجربیات دیگر را اضافه کنید.

بهرنگ توفیقی بدون شک بهترین این مجموعه است و در کنار مهدی سلطانی ، مینا وحید ، هومن سیدی ، علیرضا آرا و پیام دهکردی موقعیت های جالبی را در قالب یک درام تلویزیونی خلق می کند. اگرچه انتقاداتی به عدم نمایش درام وجود دارد ، اما همچنان می تواند نام قابل قبولی برای سازماندهی مجدد این مجموعه به روش های دیگر به دست آورد.

پژمان بازغی

حرکت هفتگی اشکان خطیبی و نگار جواهریان در سریال “خاتون”

مجموعه “خاتون” یکی از رویدادهای ویژه سینمای خانگی است. این مجموعه تلویزیونی داستان دوره ای را روایت می کند که در آن می توان وقایع بسیاری از درام ها را در تاریخ این منطقه یافت ، اما سبک روایی و وسواس در کارگردانی و بازی در این سریال کمی واقعیت دارد. داستان زندگی عاشقانه را روایت می کند.

مطمئنا نگار جواهریان و اشکان خطیبی پس از سالها از این موقعیت جدید استفاده کرده اند تا از لحظات تاریخی این رویداد مخرب لذت ببرند. تینا پاکروان در این سریال ، تسلط او به آب بازی و البته این تماشای شوخ بازیگران و داستانهای امروزی و با آگاهی مخاطب از اخلاق ، نمایشنامه ها و داستانها ، مجموعه ای زیبا و بی روح را برای شبکه نمایش خانگی ارسال کرده است.

نگار + جواهریان

انجیل در طول هفته بازگشایی سالن های نمایش

یکی از رویدادهای ویژه هفته گذشته بررسی دادگاه ها بود تئاتر پس از مدت زمان طولانی با کاهش قابل توجه موارد ویروس وضعیت بد و مرفه واکسیناسیون معلوم شد که این وضعیت می تواند به طرفداران تئاتر و تئاتر راه جدیدی بدهد تا هنر مورد علاقه خود را در تئاتر تمرین کنند. تئاتر بنشین برای تماشا

000 در زیباترین سالن

مرد ثروتمند هشت ویرایش شده

احمد مهرانفر ، بازیگر سینما و تلویزیون “Dynamites” Crown را پرفروش ترین فیلم اعلام کرد.

احمد مهرانفر در اینستاگرام آورد ؛

فیلم سینمایی «پویایی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان هنوز تصویری از عصر کرونا را در اختیار دارد.

«دینامیت ها» در سینمای سراسر کشور نمایش داده می شود و توسط «خانه فیلم» اکران می شود.

دومی نیز توسط عرفان بهکار تعیین شده است.

علاقمندان به “دینامیت” می توانند با مراجعه به سیستم های آماده سازی بلیط های فیلم ، بلیط تهیه کنند.

“سینما به حیات خود ادامه می دهد.”

61969210

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا