مجله علمی و پزشکی

تشریح تدابیر ویژه اورژانس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

رئیس کمیته بهداشت اربعین حسینی اقدامات اضطراری ملی را برای اربعین حسینی تشریح کرد.

به گزارش مجله رز ، پیمان صابریان ، رئیس کمیته بهداشت اربعین حسینی اظهار داشت: به عنوان رئیس کمیته ملی ایمنی اضطراری اربعین حسینی ، یکی از طرفین اربعین حسینی است.

وی افزود: کمیته بهداشت شامل اعضای رژیم اضطراری ملی ، نماینده وزیر بهداشت ، نماینده وزیر بهداشت و نماینده وزارت بهداشت و م Institسسات خارج از وزارت بهداشت است. با افزودن سلامت نیروهای مسلح ، پزشکی قانونی ، دعوت و جامعه پزشکی … کامپوزیت. این طرح در سپتامبر 2016 به بهره برداری رسید و از دسامبر 1999 جلسات منظمی برای سازماندهی و مدیریت خدمات بهداشتی اربعین حسینی برگزار کرد.

رئیس کمیته بهداشت اربعین حسینی گفت: حدود 600 هزار زائر 1400 مجوز برای شرکت در مراسم اربعین عراق دریافت کرده اند تا این افراد از تهران ، تبریز ، شیراز و مشهد بتوانند وارد فرودگاه ها و در هوای برگشت شوند. مسافران در صورت تمایل می توانند به سرزمین مادری خود باز گردند ، که این محدودیت در اولویت مهران است. کمیته بهداشت ، مرکز مدیریت اطلاعات فناوری اطلاعات و سازمان فناوری اطلاعات و سازمان حج و زیارت برای اطمینان از اینکه افرادی که مایل به حضور در مراسم اربعین هستند ، دو تاج واکسن و واکسن کاغذی ثبت شده در وزارت بهداشت دریافت کردند. به پذیرفتن.

صابریانوس افزود: شرط دوم انجام آزمایش است که باید منفی و معتبر به مدت 72 ساعت باشد. رویدادهای شهود در سیستم سلامت سفر ثبت می شود: مسافران نباید علائم بیماری داشته باشند ، توصیه می شود در چهل سالگی از توصیه های بهداشتی پیروی کنند.

وی گفت که هنگامی که آنها به سرزمین خود بازگشتند ، آماده بودند تا مدارکی را از تمام خارجیان بازگشتی دریافت کرده و در صورت ابتلا به عفونت آنها را از یکدیگر جدا کنند ؛ مردم در عراق باید از توصیه های صحیح و در صورت داشتن علائم کرونری پیروی کنند. به نزدیکترین مرکز بهداشتی

وی گفت که این یک اولویت اصلی محسوب می شود ، اما سایر خطرات سلامتی مانند بیماری های مزمن و سایر خطرات در نظر گرفته می شود ، وی گفت که این روش برای بیماران خاص ، سالمندان ، بیماران سیستم ایمنی مزمن و زنان باردار که در این مسیر حضور ندارند توصیه می شود. رویداد گرمازدگی نیز توجه ما را به خود جلب کرده است و شامل یک بسته سلامت است.

وی با بیان اینکه این دارو مجهز است و هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد ، افزود: اگر فردی در عراق از بیماری کرونا ویروس قلب رنج می برد ، باید در مراکز بهداشتی درمان شود و ما جلسه ای با وزارت بهداشت عراق داشته ایم. ، مراکز محدود هستند. ” در صورت نیاز همه بیماران و بیماران عراقی به وطن خود منتقل می شوند.

رئیس کمیته بهداشت ، اربعین حسینی ، هشدار داد: “از آنجا که مراسم امسال در شهرهای کربلا و نجف برگزار می شود ، توصیه می شود که زائران ایرانی به سایر ایالت ها به دلیل شرایط 19 در آن شرکت نکنند ، زیرا ایران شرکت نکرده است. یک مرکز بهداشتی در این ایالت ها ایجاد کرد. “

صابریان با توجه به اقدامات اخیر این سازمان برای خدمات رسانی به زائران حسینی در مرزهای کشور ، توضیح داد: “در ایالت ، 30 پایگاه اورژانس در مرز مستقر شده است. همچنین تلاش برای 8 بیمارستان بالینی برای خدمات رسانی به زائران حسینی ساخته شده است. “145 شکنجه گر و کادر پزشکی.

وی با بیان اینکه 45 آمبولانس به پایگاه های موجود در نقاط مرزی مرزی منتقل شد ، افزود: بر تعداد فعالیت های اورژانس ، ارائه خدمات آمبولانس برای زائران حسینی و برآورد 5 هلیکوپتر و 5 سرویس تهویه مطبوع برای حفظ شرایط اضطراری افزود.

صابریانوس ادامه داد: طی بیست و چهار ساعت ، 886 نفر در تاج گذاری در مرز مهران قبول شدند که 471 نفر آنها ایرانی و 415 نفر ایرانی نبودند و یکی شاهد مثبت بود. حتی در مطالعات انجام شده ، آزمایشات مربوط به سل و مالاریا منفی گزارش شده است.

وی خاطرنشان می کند: هماهنگی های لازم با دانشگاه های اهواز ، شیراز ، کرمانشاه و همدان به منظور حمایت از کشورهای مرزی در حوادث تروریستی و پیش بینی نشده انجام شده و نیروهای مسلح نیز در آزمایشگاه PC کرونا ویروس مستقر می شوند. مهران مرز است.

رئیس رژیم اضطراری کشور ادامه داد: قدرت اورژانس و آمبولانس ها در فرودگاه های مبدأ است تا در صورت نیاز به اتباع خارجی خدمات رسانی کند.

وی با توجه به نیازهای روابط عمومی کشور گفت: “ما همیشه سعی می کنیم امنیت هموطنان خود را تضمین کنیم.” حتی در صورت اتخاذ تدابیری ، مخزنی از فرآورده های خونی نگهداری می شد تا در صورت لزوم از مشکلات جلوگیری شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا