مجله عمومی

احتمال حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا

روزنامه ایتالیایی Gazzetta dello Sport مدعی شد که فیفا به سباستین جوینکو و الهلال پیوسته است و احتمال حذف این اسکادران از لیگ قهرمانان وجود دارد.

به گزارش روزنامه های مجله رز اخبار بازی وی نوشت: “در مرحله یک چهارم نهایی قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیای روز جمعه ، تیم پرسپولیس ، تنها نماینده ایران در این ایالت ، باید 15 اکتبر با الهلال دیدار کند.” اما یک ساعت پیش رسانه های خبری معروف ایتالیایی گزارش دادند که هواداران الهلال شوکه شده اند.

نیکولو شیرا ، خبرنگار ایتالیایی Gazzetta dello Sport ، در توئیتی اعلام کرد که الهلال ممکن است از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. به گفته این خبرنگار ، ممکن است این شرکت به دلیل تخلفات فهد بن نفیل ، مدیر الهلال علیه سباستین جووینکو ، با اتهامات جدی روبرو شود.

یک دفتر اسناد رسمی در Tweis اعلام کرده است که فدراسیون جهانی فوتبال ، فیفا وارد این پرونده شده است و در حال تحقیق است. شیرا تأیید کرد که مجازات احتمالی مانع از حضور الهلال در لیگ قهرمانان آسیا شد.

نیکولاس شیرا به صراحت به تخلفات باشگاه الهلال و رئیس آن اشاره ای نکرده است ، اما سباستین جووینکو تابستان امسال پس از دریافت تنش های فراوان و قراردادهای تجاری طولانی و طاقت فرسا با عوامل باشگاه ، با عوامل این باشگاه قرارداد بست. الهلال سفر فصل گذشته خود به ماتئو پریرا ، وینگر وستهام را برای پیوستن به الهلال به پایان رساند.

باید دید الهلال چگونه این خبر را انجام می داد و اگر فیفا الهلال را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کند ، بازی با پرسپولیس چگونه خواهد بود. طبق اعلام رای گیری ، دو تیم باید در 15 اکتبر با یکدیگر دیدار کنند.

نکته جالب دیگر این است که الهلال استقلال در دور اول با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و به سه نفر آخر رسید. اگر وکلای الهلال مرتکب نقض قرارداد فسخ جووینکو و ثبت نام ماتیوس پریرا در سکو شوند ، استقلال همچنین می تواند با اعتراض به حضور پریرا علیه تیم مبارک شکایت کند. مطمئناً همه اینها حدس و گمان است و باید منتظر بمانیم تا فیفا بیانیه ای رسمی در مورد موقعیت باشگاه الهلال منتشر کند. “

انتهای پیام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا