مجله هنر و فرهنگ

دولت های خارجی برای نفوذ در دستگاه علما و دانشمندان و مراجع نقشه کشیده‌اند

مجله رز / قم ماکسیمو آیت الله مکارم شیرازی گفت: خدا را شکر امنیت در کشور ما خوب است ، اما ما همچنان نگران مشکلات اقتصادی هستیم و معتقدیم که موفقیت دولت به حل مشکلات اقتصادی بستگی دارد.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با وزیر اطلاعات از این مقدمه ابراز خرسندی کرد و گفت: “خدا را شکر ، شما در زمینه اطلاعات اطلاعات خوبی دارید”.

وی مسائل امنیتی و اقتصادی را دو موضوع عمده برای مردم و کشورش عنوان کرد و افزود: خدا را شکر امنیت در کشور ما خوب است و هیچ خطر مشترکی نداریم ، اما همچنان نگران مسائل اقتصادی هستیم و معتقدیم که موفقیت رژیم 13 و ریاست جمهوری در حل مشکلات ما به دنبال تغییر در عرصه اقتصادی و میز مردم هستیم ، اما آثار آن هنوز محسوس نیست.

آیت الله مکارم شیرازی در ادامه به توصیه های دولت برای حل مشکلات و مشکلات مالی پرداخت و گفت برای حل مشکلات مالی باید جلوی افراد فاسد و مفسد را گرفت. سه گروه وجود دارد که کار اقتصاد کشور را خراب می کنند. این همان گروه قاچاقچیان است که کار خود را با پرداخت هزینه اموال و گاهی ضرب و شتم با برخی از مقامات انجام می دهند.

این نقل قول ادامه داد: “گروه دیگری از وکلای درآمد دار هستند که اجازه نمی دهند اقتصاد کشور برقرار شود. آنها بهترین منابع را از دولت خود دریافت می کنند ، و سپس به تعهدات خود عمل نمی کنند ؛ آنها همان کالاها و کالاهایی را که در بازار خریداری کرده بودند با قیمت بسیار پایین می فروشند. نحوه بررسی این موارد بحث شده است.

وی افزود: از نوع سوم بازرگانان و تجار ظالم هستند که اجازه نمی دهند آرامش به بازار و سفره مردم بازگردد. این شرکت ها اجناس را با قیمت بالایی می فروشند ، اما وقتی کالا و کالا به هر دلیلی ارزان می شوند ، از فروش آنها با قیمت پایین امتناع می کنند ، آنها واقعاً عامل فساد در بازار هستند و ما باید به این موضوع فکر کنیم.

آیت الله مکارم شیرازی ضرورت توجه به مسائل مربوط به برخورد با معلولان را در ساماندهی و حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: اگر به زودی به یک مجازات اقتصادی برسیم ، مغازه های زیادی در این نزدیکی وجود دارد ، با این مسائل ، مشکل اقتصادی حل نمی شود ، ریشه ها ثابت می شوند.

وی افزود: به درستی روابط بین افراد فاسد و مفسد را قطع کرده و در مقابل آنها بایستید ، در این صورت مسائل اقتصادی تغییر می کند و مردم نتیجه اقدامات و پیامدهای دولت می شوند.

وی گفت: “وی در قسمت دیگری از سخنرانی خود از چندین رسانه ملی و سایر رسانه ها خواست تا به مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات بپردازند و تاکید کرد:” تاج یک مساله مهم است ، اما ما نباید مشکلات مالی تاج را با پیشرفت آن فراموش کنیم. به به

آیت الله مکارم شیرازی گفت: «سخنرانان دغدغه های نفوذ ، به ویژه در شهر مقدس قم ، هشدارهای بزرگی را در این باره ابراز کرده و وزیر اطلاعات را صدا زدند:« خطر نفوذ در قم ، به ویژه حوزه های علمیه اصلی ؛ بیشتر از سایر شهرها دولتهای خارجی برنامه های بزرگی برای امام ، علوم و مراجع دارند. مراقب این باشید. در این زمینه ، وزارت اطلاعات باید نقش خوبی را ایفا کند.

وی در پایان ضمن دعا برای پیروزی دولت و رئیس جمهور گفت: “انشاءالله مشکلات با توصیه ، شجاعت ، تلاش رهبران و حمایت مردم حل می شود”. س questionsالات دیگر مطرح بوده و هست: اگر ما مشکلات داخلی خود را حل کنیم ، دشمنان خارجی ما قادر به ضربه زدن نخواهند بود ، کاری که آنها نمی توانستند اینقدر انجام دهند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا