مجله علمی و پزشکی

روند نزولی کرونا در سراسر کشور/ لزوم افزایش دوبرابری مراکز تزریق واکسن

در مورد وضعیت بیماری های بیماری کرونا قلب در کشور ، معاون وزیر بهداشت همچنین ضرورت دو برابر شدن تعداد مراکز واکسیناسیون بیماری کرونا در کشور را برای افزایش سرعت واکسیناسیون تأیید کرد و گفت: “اگر با این سرعت پیشرفت کنیم ، کشور در پایان اکتبر تزریق می شود.

به گزارش مجله رز ، دکتر علیرضا رییسی در جلسه بررسی اجرای گام پنجم “شورای عمومی حاج قاسم سلیمانی” اظهار داشت: سپاه و بسیج با وزارت بهداشت سال گذشته و نیم در حال حاضر. مرحله پنجم توسط شهید سلیمانوس پایه گذاری شد و مرتب و به دفاتر مختلف ارائه شد. وقتی واکسنی در دسترس نبود و ما نیاز به مبارزه با ویروس خالی داشتیم ، این استراتژی را کشف کردیم. اندازه گیری ها برای مراقبت ، هوشیاری و پشتیبانی بسیار مفید است ، که اگر انجام نشود ، با تعداد خوانندگان مشکل خواهد داشت.

وی افزود: کلاس چهارم پروژه شهید سلیمانی در 15 فروردین به پایان رسید و کلاس پنجم از این روز آغاز شد و امروز در 22 این هفته هستیم. با ظهور واکسن ، پنجمین سطح واکسیناسیون ایجاد شد و در حال حاضر کمترین تعداد پایگاه های واکسیناسیون تجمعی 1008 است و حدود نیمی از این تعداد یا مستقیماً ایجاد شده یا به آنها کمک شده است. ما 127 پایگاه یکپارچه در استان تهران داریم.

رییسی ادامه داد: در حال حاضر تعداد تیم های مستقر در این پایگاه ها 5180 تیم است که اکثر آنها ساخته شده اند. بر اساس این پیشنهاد ، وزیر باید میزان واکسیناسیون را تا پایان اکتبر دو برابر کند. واکسن ها دیروز و گذشته ارسال شده بود و احتمالاً امروز رکورد جدیدی به آن اضافه خواهد شد. دیروز ما حد مجاز دوز 750،000 و دیروز از حد مجاز 850،000 عبور کردیم.

وی افزود: در راستای برنامه ای که از اکتبر گذشته داریم ، اگر واکسیناسیون روزانه خود را به 1.6 میلیون سی سی در روز افزایش دهیم ، می توانیم به خط پایان نزدیک شویم. رعایت الزامات ایمنی افراد و واکسیناسیون منظم ضروری است. راه دستیابی به این هدف افزایش تعداد پایگاه های واکسیناسیون به 2000 مورد و دو برابر شدن واکسیناسیون شماره یک ما است.

رییسی می گوید: “اگر به سطح پایه متغیر اطمینان داشته باشیم ، منابع ما دو برابر می شود و انشاءالله روزانه 1.6 میلیون سی سی واکسن در اختیار داریم که بیش از 45 میلیون دوز در ماه است.”

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: اگر با این سرعت پیشرفت کنیم ، اولین دوز واکسن در پایان ماه اکتبر و بار دوم تزریق می شود و برخی تا نوامبر ادامه خواهد داشت. ششم. “و در صورت نیاز ، فرصت وجود دارد.

وی از وضعیت تاج در منطقه گفت. از یک قله و یک شیب عبور کردیم. 21 استان در حال افول کامل و 8 استان قبلاً از قله عبور کرده اند و در 3 استان این روند متوقف شده است. بنابراین ، چشم انداز این است که طی دو هفته آینده ، وضعیت بیمارستان زیر 3000 در روز خواهد بود.

وی با اشاره به عبور کشورش از بالای تاج پنجم ، گفت: پیش بینی می شود که در دو هفته آینده قطعیت بیشتری در سی هزار تخت روزانه وجود داشته باشد و در چهار نشست بعدی به انتهای پنجمین اجلاس برسیم. هفته ها ” این همان جایی است که ما باید سعی کنیم خود را در برابر بیماری ها در طول شش تا هشت هفته باقی مانده از تماس با یکدیگر مصون کنیم ، زیرا پیش بینی ما این است که اوج بعدی بیماری در ماه نوامبر است.

وی افزود: در نتیجه ، اگر در ماه نوامبر مقدار قابل توجهی واکسیناسیون انجام داده باشیم ، به ویروس جدیدی نیز تبدیل می شود و اگر مجبور به پر کردن عفونت باشیم ، میزان مرگ و میر افزایش نمی یابد. در مورد واکسیناسیون ، هدف اول کاهش مرگ و میر و هدف دوم کاهش عفونت است.

رییسی متصل است در درمان کاهش بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، ما همچنین یک برنامه قرنطینه هوشمند در نظر می گیریم. اگر از این دو اقدام پیروی کنیم ، میزان بروز و مرگ و میر کاهش می یابد. بر اساس این اطلاعیه ، یادبودی برای امضای سردار سلامی و دکتر آماده شد. عین اللهی ، که قصد دارد تعداد موضوعات مورد بررسی و نیروی انسانی مورد بررسی را افزایش دهد.

وی افزود: پیش بینی ما این است که در جنبش جهادی و انقلاب ، تعداد تنظیمات و امکانات باید دو برابر شود. به این تعداد هزار پایگاه در سراسر کشور اضافه شد ، که ما در 31 استان و 500 مرکز ، بخش را مشاهده کردیم حداقل نیمی از پایگاه ها به طور مستقیم یا غیر مستقیم در مونتاژ درگیر هستند. این امر باعث ایجاد ازدحام در خانه شما با واکسیناسیون نمی شود.

رییسی همچنین از تهران گفت: در ارتباط با تهران ، با این طرح باید تزریق روزانه خود را به 320 هزار تزریق افزایش دهیم. بزرگترین دانشگاه تهران 80 هزار دانشگاه و دانشگاههای ایران و شهید بهشتی ، دانشگاههای علوم پزشکی هر کدام 120 هزار تزریق دارند. دانشگاه علوم پزشکی تهران باید مبانی تجمعی خود را از 36 مرکز به 57 مرکز ، دانشگاه علوم پزشکی ایران از 42 مرکز به 70 مرکز و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از 41 مرکز به 87 مرکز افزایش دهد.

وی تاکید کرد: بنابراین در تهران باید از 119 پایگاه به 214 مرکز برسیم. بنابراین ایستگاه واکسیناسیون باید از 711 ایستگاه در تهران به 1280 ایستگاه افزایش یابد. بر اساس تجربیاتی که به دست آورده ایم ، اگر بتوانیم سه دوره واکسیناسیون را با دو نفر در حال ثبت نام مربوط به درجه داشته باشیم ، کار به سرعت پیشرفت می کند. بنابراین نیروهای بسیج می توانند در این شرایط کمک کنند و تزریق نیرو می تواند یک نفر باشد. طبق روش ما ، در این حالت سرعت دو برابر می شود.

وی گفت: با این طرح می خواهیم 5120 نفر در تهران و 2560 نفر واکسینه شوند. این نسخه برای تهران است و در این صورت ما هیچ صف نخواهیم داشت. از سوی دیگر ، روزانه 32000 دوز واکسن تزریق می شود. یعنی 10 میلیون تزریق در ماه. کل تزریق باقیمانده در تهران اکنون 15.5 میلیون است و اگر 40 روز زمان بگذاریم ، این دوزهای اول و دوم را به 15 میلیون محدود می کند.

وی در ادامه تاکید کرد که چهره های خبری ماهر و مبتکر هستند.

عواید: در زمینه پشتیبانی ، 60 درصد از کارهایی که با بسیج انجام می شود ، در زمینه نظارت ، 42 درصد از کارهایی که با بسیج انجام می شود و 32 درصد از کارهای انجام شده در حوزه بسیج ؛ یعنی در این فرایند بسیار بزرگ است ، که هرگز نباید متوقف شود.

رییسی گفت 88 درصد از افراد بالای 60 سال در حال حاضر واکسینه شده اند و 70 درصد از بستری شدن ها و مرگ ها در 12 درصد افرادی هستند که واکسینه نشده اند. بنابراین ، اثربخشی و اهمیت واکسن مشخص است. من از روسای دانشگاه ها می خواهم کسانی را که عاشق واکسیناسیون هستند تشویق کنند. چون برنامه های دیگری داریم.

زیر خط: از یک یا دو ماه پس از اکتبر ، ما خدماتی مانند بلیط هواپیما ، اتوبوس و غیره داریم آنها به کسانی که واکسینه شده اند فروخته می شود. اگر آنها تا 45 روز آینده رنج ببرند ، از هزار مرگ جلوگیری می شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا