مجله علمی و پزشکی

کاهش پادتن حاصل از واکسن کرونا در سالمندان بالای ۷۰ سال

به گزارش شفاف ، داده های جدید اداره آمار انگلیس نشان می دهد که اگرچه هنوز سطح ایمنی در افراد مسن بالا است ، اما تعداد افرادی که در این گروه سنی دارای آنتی بادی کووید -19 هستند در حال کاهش است.

گزارش ها نشان می دهد که 94.4 درصد از افراد بالای 80 سال که در ژوئیه آنتی ویروس داشتند به 92 درصد کاهش یافته است.

کارشناسان معتقدند این درصد همچنان در حال کاهش است و برخی نگران ادامه این روند نزولی در ماه های زمستان هستند.

دکتر کوئنتین فایلمان از آزمایشگاه پزشکی لندن می گوید: “از آنجا که افراد مسن و آسیب پذیر اولین کسانی هستند که واکسینه می شوند ، این افراد با نزدیک شدن به سرماخوردگی ابتدا ایمنی خود را از دست می دهند.” کووید -19 معمولاً در پاییز و زمستان به همراه بیماری های دیگر از جمله آنفولانزا افزایش می یابد. افراد آسیب پذیر نباید مصونیت حیاتی خود را از دست بدهند. تا کنون ، تنها یک درصد از افراد آسیب پذیر در جامعه ای که سیستم ایمنی آنها بسیار ضعیف است ، یک سوم واکسن ها را تشکیل داده اند. ما در حال حاضر در ماه سپتامبر هستیم و هنوز منتظر یادآوری دیگری هستیم که چه واکسنی دریافت خواهند کرد.

“تحقیقات ما در هفته های اخیر تا 9 آگوست 2021 نشان داده است که درصد آنتی بادی ها در خون بزرگسالان در همه گروه های سنی افزایش یافته یا سطح آن افزایش یافته است ، اما سطح آنتی بادی ها در خون افراد مسن در سراسر انگلستان کمی کاهش یافته است.

این گزارش می افزاید: “قبل از ماه جولای ، سطح آنتی بادی ها در خون مردان 70 ساله و بالاتر کاهش یافته بود.

به گزارش نیوز ، کمیته مشترک واکسن و مصونیت (GCI) روز چهارشنبه همچنین اعلام کرد که دوز سوم واکسن برای حدود 500000 شهروند آسیب پذیر بریتانیایی در دسترس خواهد بود ، اما بر اساس گزارش نیوز ، هیچ سیاست واکسیناسیونی که مدت ها در انتظار آن بود ، انجام نشده است. مستقل اعلام نشده است. محققان همچنین خواستار سرعت بخشیدن به تولید واکسن برای بزرگسالان شدند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا