مجله عمومی

تغییرات طرح ممنوعیت تردد شبانه در فارس/تدارک مقابله با لامبدا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عبدالرضا قاسم پور بعد از نیمه شب چهارشنبه در نشست خبری مجازی گفت: از زمان شروع همه گیری ویروس ویروس کرونا در استان فارس ، 30 درصد آزمایش های تشخیصی مثبت بوده است اما به دلیل کاهش تب ، این بیماری تب.” طی روزهای اخیر شاهد هستیم که تعداد آزمایشات مثبت در استان فارس به 25 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در استان تاکون فارس بیش از 6176 نفر بر اثر بیماری عروق ویروس کرونا قلب جان خود را از دست داده اند که تاکنون 96 درصد از مبتلایان به این بیماری و بیش از یک میلیون و 614 هزار دوز واکسن بهبود یافته است.

به گفته استاندار فارس ، 4 هزار و 411 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در بیمارستان های فارس بستری هستند که از این تعداد 2700 نفر دائمی و 1711 نفر خدمات درمانی موقت از مراکز درمانی دریافت می کنند. اند خاطرنشان می شود که بیش از 500 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب روزانه و یک شبه در استان فارس یافت می شوند.

وی ادامه می دهد: “زمان خروج از حامل پنجم مشخص نیست و اگر روند مراقبت های بهداشتی افزایش یابد ، به زودی پیک را ترک می کنیم ، اما اگر سیستم مراقبت های بهداشتی کاهش یابد ، شاهد پیک ششم خواهیم بود. پنجمین حامل در کشور. ” استان فارس نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

معاون استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری های تاج گفت: یکی از مسائلی که برای کشور مهم است نیازهای مردم است. که این نتیجه پیاده روی اربعین است و تا زمانی که ستاد ملی در این مورد تصمیم نگیرد ، نمی توان در این مورد اظهار نظر کرد ، در حالی که عراق نیز باید تا زمان تصمیم نهایی تصمیمات خود را برای بازگشت خارجیان به ایران گزارش دهد. تالار ملی تاج.

به گفته قاسم پور ، ممنوعیت معاملات شبانه در کاهش فعالیت های اجتماعی مثر است ، اما با گذشت زمان ، اثربخشی این استراتژی نیز کاهش یافته است و در صورت اجرایی شدن این استراتژی ، تأثیر بسیار بیشتری نسبت به امروز خواهد داشت.

زیر خط: داده شده است گونه احتمالاً ویروس کرونری جدیدی وارد منطقه فارس و استان می شود ، بنابراین فارس در جلسات مختلف استان شرکت کرده و به عنوان وکیل در زمینه بهداشت و درمان در استان فارس برای مبارزه با ویروس ویروس کرونا فعالیت می کند. لامبدا این ویروس در حالی در حال آزمایش است که اقدامات لازم برای مقابله با آن در حال آماده سازی است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا