مجله علمی و پزشکی

آمادگی اتریش برای اهدای یک میلیون دوز واکسن طی دو هفته آتی به ایران

مقامات خارجی ایران و اتریش از طریق تلفن با یکدیگر اختلاف نظر و مشورت کردند.

به گزارش مجله رز ، وزیر امور خارجه اتریش در تماس تلفنی امروز بین شالنبرگ ، وزیر امور خارجه اتریش و حسین امیرعبداللهیان ، در مراسم تحلیف خود ، از آمادگی اتریش برای ارتقاء همکاری و اهدا بیش از یک میلیون دوز واکسن در دو هفته آینده تبریک گفت و اعلام کرد. به اسلام از جمهوری اسلامی ایران برای کمک در انتقال اتباع اتریش از افغانستان تشکر کرد و ضرورت مذاکره در مورد یک سیاست امنیتی و اعتراض به مذاکرات وین را تأیید کرد.

در این مصاحبه تلفنی ، امیرعبداللهیان همچنین بر همکاری های اقتصادی و تجاری به ویژه در زمینه های صنعت ، کشاورزی ، علم و فناوری و همچنین تمایل به همکاری بیشتر در زمینه واکسن تاکید کرد.

وزیر خارجه کشورمان در مورد بروجا تاکید کرد: ایران با حفظ تسامح استراتژیک در برابر خروج ایالات متحده و تنبلی اروپا ، سهم اساسی خود را در حفظ اسلام در حفظ بوریا نشان داده است و اکنون زمان دیگر مناطق بوریا فرا رسیده است. همکاری کرده و شکل عملی تعهدات خود را بیاموزند.

امیر عبداللهیان با اعلام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر دریافت اصل معاهده ، افزود: “اما تجارت توسط این معاهده پذیرفته نمی شود”.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست بغداد این ابتکار عمل را بستر مناسبی برای همکاری های بین منطقه ای خواند و افزود: “به طور حتم عراق و دولت آن هدف مداخلات و اقدامات غیرمسئولانه برخی از مناطق ایالات متحده هستند. ، از جمله ایالات متحده. “تروریسم بین المللی ، سردار سلیمانی و عالی ترین فرمانده عراقی ، ابومهندس المهندس.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا