مجله علمی و پزشکی

طوفان در لوئیزیانا و اختلال در روند درمان بیماران کرونایی

طوفان واترلو در شهر لوئیزیانا و خسارات ناشی از آن فشار بر بیمارستان هایی را که این روزها مملو از بیماران کرونری است دو چندان کرده است.

به گزارش مجله رز ، طوفان واترلو در ایالت لوئیزیانا به وقوع پیوست در حالی که بیمارستان ها و واحدهای مراقبت های ویژه در این ایالت در یک چهارم از 19 مورد شیوع بیماری ، مملو از بیماری های بیماری کرونا قلب هستند. برخورد حواس پرت او این است.

علی نیل ، سخنگوی وزارت بهداشت لوئیزیانای جنوبی در ایمیلی گفت: “در این شرایط ، بیمارستانها در صورت عدم وجود مشکل پزشکی تعداد کمی از بیماران را ارسال می کنند.”

بیمارستان های موسوم به طوفان طوفان در ایالت کرون به دلیل چهارمین بیماری همه گیر موج کووید 19 ناشی از عفونت نژادی دلتا و سرعت کند واکسیناسیون ، بیماران را سیلاب کرده است.

فرماندار جان بل ادواردز یکشنبه گفت بیش از 2400 بیمار در بیمارستان 19 در بیمارستان لوئیزیانا هستند.

وی افزود: بیمارستان های ما از نظر شرایط بهداشتی در بالاترین خطر قرار دارند.

در عین حال ، گزارش ها حاکی از آن است که حوادث ناشی از آب و هوا می تواند منجر به صدماتی شود که تعداد مراجعه به بیمارستان را افزایش می دهد.

همچنین تخلیه ساختمانها و آرام کردن بیماران و مراقبت از سالمندان در صورت وقوع طوفان بسیار مهم است ، اما در چنین شرایطی بیمارستانهای بزرگ نمی توانند تخلیه کنند زیرا هیچ مکان دیگری برای انتقال بیماران مناسب نیست.

در عین حال ، به دلیل قطعی های زیاد برق در پی طوفان ، مسئولان اصلی بیمارستان باید بر تولیدکنندگان آب و برق تمرکز کنند تا به ارائه خدمات ضروری به بیماران ادامه دهند.

به گزارش فاکس نیوز ، طوفان بزرگی در پی طوفان واترلو در این ایالت به سیستم های تنفس مصنوعی برای بیماران مبتلا به کرون متصل شده و در برخی موارد خطوط تلفن بیمارستان ها را خراب کرده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا