مجله علمی و پزشکی

نامه یک مستندساز به رییس انستیتو پاستور درباره واکسن «سوبرانا پلاس»

مسائل مربوط به اسناد و فیلم و تلویزیون در نامه ای به رئیس موسسه پاستور در مورد واکسن Subranaplus ، که به اشتباه توسط برخی اخبار و رسانه ها و یک فعال بهداشتی به وی داده شد ، شب گذشته جایگزین دوز دوم شد.

در نامه ، نسخه ای از مجله رز در اختیار دکتر سعید نبی قرار گرفت علیرضا بیگلری ، رئیس موسسه پاستور ایران ، موسسه پاستور را در کوبا راه اندازی کرد و بنابراین تصمیم گرفت دوز دوم این واکسن را تزریق کند. طبق گزارش منتشر شده در رسانه های رسمی ایالت ، 1400/05/06 ، که در تاریخ 06/06/1400 یک روز به تعویق افتاد. اعلامیه وزارت بهداشت با جراحت تزریق سوم همراه بود. دوز Subranae Plus (یادآوری) به جای دوز دوم واکسن !!! بنابراین ، با پشتیبانی از این اسناد ثبت اختراع ، به لطف تلاشهای آن مuteسسه در تهیه واکسنها و کلیه پرسنل وزارت بهداشت که در زمان تاج گذاری فوت کردند ، ما حق قانونی خود را برای حل سوالات زیر در این نامه می دانیم. و از او اطلاعات علمی بگیرید.

با این حال ، باید فرض کرد که این موسسه می تواند مستقل از نهادهای سیاسی به عنوان یک مرجع علمی مشهور شناخته شود.

1- آیا این خطا در صورت اختیاری غیر عمدی یا داوطلبانه بود؟ و در مورد تزریق در دوره مطالعه ، چرا طبق مقاله حقوق بیماران اجازه دریافت تزریق کتبی داده نشد و ما مطلع نشدیم که حق قضاوت داریم؟
2. پروتکل ها و فصل های پیش بینی خطر این خطا چه می گویند؟
3. در چرخه دوز تزریق به جای دوز دوم ، حواس پرتی در این فرایند و درصد واکسن کل ایمن سازی فقط چقدر است؟
4. چرا دوز تزریق دوم در طول واکسیناسیون من تحت تأثیر قرار می گیرد و آیا دوز تزریق دوم برای اعراب محلی است؟ اگر نه راه حل چیست؟
“اگر اشتباه می کنید ، به من بگویید که در آن زمان هر یک از ما فقط در آن دوره آزمایش آنتی بادی را انجام می دهیم؟”

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا