مجله علمی و پزشکی

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گزارش شفاف ، به نقل از وبدا ، پیام های متنی به وزیر بهداشت به شرح زیر است:

«آرامش و سلامت روح امام خمینی پیروز و روح مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس از شهدای مدافع حرم ، شهدای حافظ امنیت آنها ، و برای بالاترین ها امنیت و ایمنی آرزو می کنیم. رهبر ، آیت الله خامنه ای. “

قبل از هر چیز ، من فکر می کنم لازم است از حسن نیت برجسته ترین رئیس جمهور و حتی معتبرترین نمایندگان یک ملت شریف در ایران صمیمانه تشکر و قدردانی کنم. وضعیت کنونی جهان و بنابراین در کشور اسلامی ما در مواجهه با بیماری ویروس کرونا قلب ، شغل سنگین کارکنان بهداشت را دو چندان کرده است ، به ویژه اینکه تحریم های شدید ، استکبار جهانی و حمله به سیستم های مختلف بهداشتی این کشور بیماری ها را با مشکل مواجه می کند. ن. با این حال ، تجربه گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، نشان می دهد که هرچقدر که مردان ما آرزو می کردند ، ما به یاری خداوند بر مشکلات بزرگی غلبه کرده ایم.

امروز ، در آغاز رژیم سیزدهم ، عزم رئیس جمهور برای حل شدیدترین مشکلات و مشکلات بیماری عروق ویروس کرونا قلب به عنوان اولویت اول کشورمان ، بدون شک می توان در پرتو نعمت های حق تعالی امیدوار بود. و در سایه همدلی و حمایت ملت بزرگ اسلامی ایران و همچنین حامیان سلامت ، ما قادر خواهیم بود این مرحله را به طور م makeثر انجام دهیم.

اکنون ، به یاری خدا ، بزرگترین و عالی ترین کمک از همه طبقات در زمینه مراقبت های بهداشتی ، از جمله مردم عزیز ما ، و همچنین ارائه دهندگان خدمات در رده های مختلف ، وکلا ، وکلا ، سفیران ، سرپرستان و سایر ادارات ایالتی که به نحوی مشارکت کنید سلامت جامعه به طور رسمی در سطوح مختلف از برنامه امروز برای تحقق هدف ، با تمرکز بر حکومت مفهومی آغاز شده است.

ساخت راه آهن در بخشهای مختلف ، از جمله بهداشت ، که برای ایمنی عمومی در سال 1393 تدوین شده بود ، به عنوان سند اصلی استراتژیک این بخش توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعلام شد ، نقشی که بازیگران در ایمنی ایفا می کنند. یک سیستم به خوبی تعریف شده

یادآور می شوم که در 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ضمن تقویت مدیریت بیماری های ویروس کرونا قلب ، در کوتاه مدت از سیستم سلامت محافظت می کند. تکمیل جامعه هدف واکسیناسیون از 13 فوریه سال جاری به عنوان موضوع اصلی رئیس جمهور ، کفایت پروتکل های پیشگیرانه و یارانه های جامعه برای اجرای موثر موضوعات در زمینه مراقبت های بهداشتی ، مراقبت های پزشکی ، آموزش و تحقیقات پزشکی. به نحوی شناسایی و اهداف برنامه را بالا ببرید.

“این اهداف مطمئناً توسط جامعه متخصصان بهداشت ، کارشناسان ، نمایندگان و مقامات مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، آگاه و با انگیزه مشاهده خواهد شد.”

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا