مجله علمی و پزشکی

پیام وزیربهداشت به مناسبت روز داروساز

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت داروساز پیامی صادر کرد.

با توجه به متن دکتر ، اعلام عمومی از سوی وزارت بهداشت دلایل مجله رز. پیام بحرین عین اللهی به مناسبت روز داروساز که در آن آمده است: از ارائه خدمات دارویی قدردانی کنید.

هنگامی که شما فقیر بودید ، و وظایف داروساز زمان روز را دریافت می کرد ، و a شناخته شده است ، اما زمینه ناراحتی من ، داروی کار الهی ، درمان با صنعت داروسازی ، مانند دست از داروساز ، او می خواهد پیشخوان ها ، فروشگاه ها و داروهای م moreثرتر دیگری را پاک کند. آنها در تمام ساعات شبانه روز برای لمس همه گیری تاج در آن زمان هستند و جهادگران آموزش دیده به تلاش های این گروه بیش از آنکه شایسته قدردانی باشند ، به حساب می آیند.

بازار 99 درصدی تولید داخلی ، افزایش ترویج داروی داخلی ، توزیع یکپارچه دارو با همان کیفیت و قیمت در منطقه ، تولید داروهای شکوه در کوتاه ترین زمان ممکن در کشور کنسولگری کشور دوست وابسته به واردات این داروها: تولید واکسن Sed به تمام جهان اعطا شد ، روشن است که به نظر می رسد نیروی کار با دستمزد هیچ اثباتی بر این آموزه الهی نیست.

“در پایان ، برای سلامتی متعال و درخواست پیروزی و افزایش کشور همتای خود در خارج از شهر با شرکت داروسازی به هدف اقتدار علمی و رفع نیازها دست یافت.”

پیام پایانی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا