مجله علمی و پزشکی

توقف تزریق ۱.۶۳ میلیون دُز واکسن آلوده مدرنا در ژاپن

به گزارش شفاف ؛ ژاپن به تدریج از 1.63 میلیون تزریق کننده واکسن مدرن کروناویروس امروز (پنجشنبه) افزایش می یابد ، یک هفته پس از دریافت گزارشات و آلودگی ویال ها با واکسن مخلوط شد.

او به قضات اجازه داد که می گوید هیچ مشکلی در ژاپن مدرن و اثربخشی واکسن ها مشخص نشده است ، و ما تنها در مورد سلامت یک فرد تعلیق شده به عنوان احتیاط ، یا تزریق واکسن ها صحبت کردیم ، اما کسی که در حال حاضر به آن توجه کرده است همانطور که در اکثر شرکت های ژاپنی درگیر بود ، کارکنان خود را واکسینه کنند. امروز قرار است لغو شود.

گزارش مدرن تأیید کرد که در مورد “احزاب خارجی” در ویال های 19 کووید واکسن. این شرکت همچنین گزارشات متعهد به همکاری با شریک خود تاکدا ، که متهم به توزیع واکسن در ژاپن است را بررسی می کند.

یک مقام وزارتخانه گفت ، یک تاکدا ژاپنی از سلامت اولین نفر مطلع شد ، که او این را در کاسه ها کثیف کرد ، در چهارشنبه آینده 16 سپتامبر ، و آن را به رهبری خود گفت. مسئولیت تاخیر و کاسه ها ، مانند محصولی که به عنوان زمان جمع آوری دانش تاکدا به استانها تحویل داده می شود.

با توجه به تلویزیون شفاف گفته شد ، نمی تواند در مودم آلوده شود تا از شرکت خارج شود ، تنها س remainingالی که باقی می ماند این است که چه چیزی به او گفته شد ، تولید خط تولید واکسن به اسپانیا.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا