مجله حوادث

کشف بیش از ۷۹ هزار قلم داروی قلابی و تاریخ گذشته در خیابان پاسداران تهران

رئیس اطلاعات تهران بزرگ و بیش از 79000 مورد امنیت عمومی جدیدترین یافته های موجود در انواع مواد مخدر غیرقانونی در تهران را اعلام کرد.

به گفته سرهنگ مجله رز ، پیام کاویانی ، ممکن است مدتی پس از دریافت شکایات عمومی از توزیع داروهای غیرقانونی ، تقلبی ، قدیمی و غیراستاندارد در شمال شرقی ، افرادی در تهران باشند که به مساله دستور جلسه عمومی امنیت تهران پرداخته اند. یک مجموعه عالی

وی گفت که در بررسی های اولیه ، مأموران و مقامات دریافتند که این مواد مخدر در مناطق دیگر شهر نیز مانند ناصرخسرو توزیع می شود. این نیست ، اما گاهی اوقات منجر به بدتر شدن بیماران تحتانی می شود. در همین راستا ، عوامل محلی به سرعت انبار مواد مخدر را با خیابان پاسداران شناسایی کردند.

کاویانی با بیان اینکه مجوز دادگاه برای انجام عملیات گرفته شده است ، گفت: در عملیات ماموران از انبار این داروها عبور کردند و بدین ترتیب 79250 قلم موجود در انواع اقلام بهداشتی ، قرص قرص و پودر بدنسازی ، سایه فریبنده و بدهی کشف شده در گذشته ، و غیر استاندارد.

وی در مورد فروش و خرید داروها از منابع معتبر در حال آماده سازی به شهروندان هشدار داد و گفت: برخی از این داروها ناامید شده اند ، قوانین دیگر منقضی شده است. از روز درمان نباید اسناد فریب داده شده توسط شهروندان را فریب داد.

پیام پایانی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا