مجله علمی و پزشکی

تولید ۳ میلیون سرنگ/ ارائه خدمات به بیش از ۶۸۱ هزار نفر در تعطیلات کرونایی

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر برای مردم با تمام وجود در تعطیلات جلال یادآور شد: 3 میلیون سرنگ اعلام کرد که تولید و ارائه خدمات به بیش از 681000 نفر در این مدت رفتار می کند.

به گزارش مجله رز ، دکتر کریم همانت مهمترین اقدام جمعیت هلال احمر در بازه زمانی 25 تا 30 سپتامبر ، پس از تأییدیه های تاج اردوگاه عملیات ضد اعتباری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ، خدمات جمعیتی برای واحدهای فوریت های پزشکی به مراکز واکسیناسیون داروخانه ها را تأیید کردند. 26 آگوست زمانی که او از ملت بود ، از احترام و عبادت پایان ماه سپتامبر تا 25.

وی افزود: در این مدت به شرط آنکه 681 هزار نفر مشغول فعالیت باشند. در این راستا ، 3786 نفر در بیمارستانها ، RDH هفت و بالاتر استخدام شدند. هلال احمر و وارد حوزه واکسن و خدمات تزریق ارائه شده در دفتر دانشگاه آینده 113 مرکز واکسیناسیون شد. همچنین ، 15 مرکز واکسیناسیون توسط هلال احمر ایجاد شد که روند واکسیناسیون را تسهیل می کند. تعداد این مراکز.

همانت گفت: در حال حاضر پنج مرکز درمانی جمعیت هلال احمر به عنوان تاج ، مراکز درمانی تخصصی فعالیت می کنند. از طرف دیگر ، بیمارستان تقریباً در کلیه دانشکده هایی که برای بیماران کرونری افشار تعیین شده است ، Lys است. طی شش روز ، در نام مالاسوادا در شماره اورژانس بیمارستان 1691 بود ، از این تعداد 1652 نفر پس از درمان ، رنج می بردند ، و کسانی که با این حال ، بیمارستانی با 39 نفر هستند. در این مدت ، تصویربرداری 787 مراجعه کننده از توسعه دهنده بیمارستان نورافشار 1225 خدمات دریافت کرده و خدمات ارائه می شود. خوشبختانه تا آن زمان ، میزان مرگ به نورافشار در بیمارستان برای درمان رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: سازمان تدارکات پزشکی داروخانه ها تحت پوشش خدمات دارویی در روزهای گذشته بیش از 5.292 نفر به مردم ، به مناسبت تعطیلات و عاشورای تاسویی کرون به مردم ارائه شد. به بزرگترهای خود از نمایندگی بیمه ازدحام جمعیت تنها مشکلی که راحت تر و بدون اشکال است و به عنوان نامزد معرفی شده و شهروندان از داروهای خدمات ارائه شده به داروخانه ها به مدت 13 ساعت استفاده کنند.

با توجه به پایگاه داده جمعیت هلال احمر رئیس جمعیت هلال احمر در مورد سایر فعالیتهای تعطیلات جمعیت هلال احمر گفت: در این مدت 3 میلیون سرنگ در سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر تولید می شود. پس از اعلام تشکیل و مصوبات جلسه اردو در مقر هلال احمر ضد افتخار ، تولید شده با 3 میلیون سرنگ در انواع مختلف و با کمبود زمین در این منطقه مواجه نیست. در طول تعطیلات هفته گذشته ، سه دوز واکسن از فاصله 330 میلیون مایلی ، و آنها وارد شدند و در سه مورد بازی کردند نقش موثری در روند واکسیناسیون با گذشت زمان دارند.

پیام پایانی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا