کمک شهرداری تهران به ۱۴۰۰ مسجد

امپراتور محمدرضا جواد یگانه ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در گزارش امروز شورای شهر در قالب گزارشی به شورای ششم ، اظهار داشت: شهرداری تهران دارای 343 مجمع در نزدیکی 190 نشست آمفی تئاتر برتر با بازکن بالا است. همچنین ، 56 مجموعه آبی و 163 قسمت آب و یک مجموعه ورزشی در این واحد وجود دارد.

زیرا ، گفت: “شهر رویکرد ما با حسن نیت ، با توجه به عدالت توزیعی ، اعتبارسنجی گذشته نگر ، اجتماعی ، مشارکت و زندگی اجتماعی ، بین کسی است که مسابقات آنلاین نوروزگاه ، شادستان را به صورت تصویر آنلاین انجام می دهد. به دلخواه من ، و فریادهای شهر ، و همچنین تقسیم بندی کوچه های دوستی “.

شهردار S و معاون شهردار فرهنگی و اجتماعی تهران در ادامه به مقابله با Glory پرداختند: 6 در مناطق مختلف و رز ، و آن را بر روی مرکز واکسیناسیون خودرو نصب کنید 22 ساختمان و ورزش مهم در این زمینه فعال هستند.

جواد یگانه گفت: محرم برای بیش از 1400 مسجد در تهران از لباس مشکی استفاده می شود ، این کمک به خانه های عطر کشاورزان داده می شود ، زیرا نمایشگاه برپا شده است. و ما در کوچه ها و 280 از 200 پدرسالار خضر حسینی حسینی و مفتخر هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران به احداث دو زمستان برای مردان و زنان در قسمتهای 5 و 12 در سال 1377 اشاره کرد و گفت: «باشگاه داوطلبان اجتماعی در تهران ، انجمن خیریه بیست و دو روستا و حیاتی ایجاد نظرسنجی. “24 ساعته و هیچ مذهبی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دسترسی اجتماعی و فرهنگی به همه مشکلات مدیریت شهری و وجود برنامه های شفاف و انگیزشی مردان 1400 نفر وارد تهران شده و شهر و ماندگاری شهرها را افزایش می دهد ، چرا که به تاریخ 100 ساله دولت می پردازد. اهداف کلی ارائه رویکرد عدالت اجتماعی در تهران در سال 1400 بر این اساس ، دو جنبش اصلی جنبش در شهر و در پرتو تسخیر ، مراعات دینی را انجام دادند.

(47) 231

خروج از نسخه موبایل