مجله ورزشی

ده‌بزرگی فینالیست شد/ سه فرنگی‌کار به گروه بازنده‌ها رفتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آمند که تا پایان پنج مسابقه اول مقرر شده بود ، امیررضا ده بزرگ 55 کیلوگرم به فینال رسید و ایمان محمدی ، محمد امیر و آذرمخت امپراتور محمد بایایی با وزن 63 ، 77 و 130 کیلوگرم در گروه
نتیجه یک نویسنده کشورش است ، به این ترتیب ورزشکاران تربیت می شوند.

وزن 55 کیلوگرم در ابتدا ، با اولین استراحت توسط امیر پسر رزا ، پس از استقرار ده بزرگ ، با نتیجه 5 بر 4 به سد علمی علی اف در آذربایجان منتقل شد. دور بعد. و یک سوم و یک چهارم نهایی و با نتیجه 8 بر صفر مغلوب آدام اوزون ترکیه شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در این راستا ، به طور خلاصه ، کوربایف بزرگ اسخار قزاقستان با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد تا پیش بیاید. و یک مسابقه وجود دارد ، او مردون عبدالله اف علی ، ازبکستان را تنظیم کرد.

63 کیلوگرم در وزن ، ایمان محمدی پس از دور اول در دور دوم در ایالات متحده ، غذای لاجوجائی به خاطر 8: 0. در مرحله سوم و یک چهارم نهایی و با نتیجه 11-3 مغلوب باکایف از روسیه شد ، حضور و این حریف در دیدار نهایی ، گروه محمد برای بازندگان. در این گروه ، او با باباشف از آذربایجان ضیا روبرو می شود و به گفته وی ، در صورت برنده شدن ، برای کسب مدال برنز به رومانی ، مانوئل استویچا ، صعود می کند.

77 کیلوگرم در وزن ، محمدحسین آذرمخت بلافاصله پس از استراحت ، در دور دوم رومانی واسیل کوجوک با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد. در مرحله سوم و یک چهارم نهایی با نتیجه 12 بر 4 مغلوب شد و نروژ موکوبو Axayus از این واقعیت که او موفق شد ، ورزشکاران مرحله آخر ، گروهی از آزاریوس دخت برای بار دوم. در این گروه ، او در این مبارزه با شما خواهد بود ، زیرا کریستوفر کلانی از مجارستان برنده نمی شود و اگر مسابقه مساوی از آنها بسته نشده باشد ، و به سادگی “بودن” متشکل از مبارزه علیه نیست ، به عماد ابوالاتا خواهد رفت. مصر

وزن 87 کیلوگرم ، علی عابدی درزی دور اول با نتیجه 3 بر 4 شکست خورد و آلگول کالمن از سوئد ، با اخراج ورزشکاران دیگر عابدی درزها حذف شد.

در وزن 130 کیلوگرم ، امیر محمد امپراتور بایایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم ، با سرخان ممدوف از آذربایجان 2 بر 3 مغلوب شد ، حضور این مدرسه در بازی پایانی ، بایا به گروه بازنده ها. در گروه ، او شروع به مبارزه برای Wawersinsik توماس ، از لهستان ، و اگر حریف در حال مرگ است نمی تواند تحمل فولاد Netonias توسط به سادگی از یونان ، مدال نیکلاس شکسته می شود.

سپس دوباره ، شاید جاه طلبی مسابقات برگزار شده در اوزان باشد و فردا صبح و عصر و رده بندی نهایی مسابقات فردا (شنبه) برگزار شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا