مجله هنر و فرهنگ

کلاهبرداری در روز روشن/جای خالی سعدی سینمای ایران پر نشد/مردادی مشکی پوش با کرونا کیک تولد فوت کرد/رقابت نوید محمدزاده و پیمان معادی بر سر یک نقش/پرواز مادر گلنار

رقبای هفته نوید محمدزاده و پیمان نارموتیس

عامریان ابراهیم ، تهیه کننده ای که اخیراً در سینما مورد توجه قرار گرفت دستگاه توسعه دهنده “در ویکتوریا اروندوس” به کارگردانی فرهاد فداکار در مصاحبه ای گفت: این فیلم یکی از مهمترین وظایف است جنگ تحمیلی این عملیات ، که دارای چندین گروه است ، اقدامات خاص خود را برای انجام دارد. تا کنون ، بسیاری از فیلمنامه ها دفاع مقدس من دریافت کردم شهادت حاج احمد امینی فرمانده گردان بسیار دوست داشتنی را بر شهادت حاج قاسم سلیمانی انتخاب کرده است. از این طرحی است که باید منع شود اتاق گرفتن.

توضیح داد: “ما هنوز با تصمیم گیری درباره دستاوردهای شهید به تصمیمی نرسیده ایم ، اما من فکر می کنم که بازیگران پیمان نارموتیس و نوید محمدزاده برای این کار مناسب هستند ، اما هیچ یک از این افراد که به آن اشاره می کنند ، این کار را انجام نمی دهند.” به

بدون نام

هفته خداحافظی ؛ نجمه جودکی

شاخص نجمه جودکی تلویزیون وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

سخنرانی ام را می نویسم ..

آن لحظه را در سیزده سالگی احساس کردم ..

هجده ساله بودم که اولین برنامه در اجرای زندگی من کاملاً تجربه کرد.

امسال چنین خواهد بود .. 1

و اکنون ، در سن سی سالگی ، و یکی برای به اشتراک گذاشتن برنامه جدید من ؛

اما من امیدوارم که پرواز از تلویزیون خارج شود ، در شما نیست ، آیا من باید با آنها رفتار کنم: مرا جدا کنید: از منو.

هنگامی که دوستان او دوستان من نبودند ، ما برای انجام این کار عزیمت کردیم و از تلویزیون دوری می کنیم. .. من می خواهم به شکلی متفاوت و حضوری متفاوت با شما باشم

دوستت دارم

000-2

یک هفته افزایش یافت ؛ مدیر ارسال قاسم جعفری عریب

قاسم جعفری ، مدیر فعلی تلویزیون در نامه سرگشاده ای به رئیس سازمان صدا و سیما به تلویزیون دولتی هشدار داد.

متن قاسم جعفری به شرح زیر است:

لاغر

رئیس واحد صدا و سیما ، علی عسگری

سلام

ما فکر می کنیم زندگی زیبا از همه رایج و رایج است ، اگر این کسی است که به زندگی خود افتخار می کند ، ممکن است برای ما در کشور خود و در تمام سرزمین بماند و فکر کند و کنار بیاید با بحران ، او این را به وضوح روز بعد ارسال کرد ،. قشر ، و همفکران ، از همه آن چیزی که بر سر آنها می آید که علی رغم تا حدی واقعی هستند.

قاسم جعفری ، کارگردان این مجموعه ، “زندگی زیباست” ، جستجو و یافتن قاسم جعفری و مجری محبوب ترین مجموعه های تلویزیونی مانند “مسافر از هند (با 96 درصد بیننده) ،” قرمز “(جستجو) بسیار ساده است. 90 وقتی بینندگان٪) زمان. و این مجموعه “به من کمک کن” (با 94 of بیننده) به عنوان اولین مجموعه تلویزیونی بود و تنها کسی بود که از سال 2006 تا به امروز (یعنی 15 سال) عادت ، امنیت و سریال شعار نمی دهد ، و آنها حق کار از طریق رادیو و تلویزیون را داشتند. سه سال پس از ممنوعیت وارد حیاط کانال 2 ، “زندگی خوب است” ، بدون قاطعیت رفتار ظالمانه و بسیار کودکانه را در قضاوت درباره موارد جدید در سریال سازی این اصطلاح در دیوار پذیرفت. به عنوان مثال مجموعه ای از تنه درخت ، آب در سرنوشت کسانی است که بیرون رانده شده اند ، و من می خواهم میوه فضولت را به رنگ سبز سرگین او بدهم. شما بیش از 600 دقیقه مشاهده کرده اید ، یا به عبارت دیگر 15 قسمت از سریال ، او عنوان “عشق” و “نان زندگی” را تغییر داده و هشت قسمت اول سریال را که نشان دهنده هویت سریال است حذف کرده است. قهرمانان ، و همراه با مجموعه. و کتیبه اتصال ، و از نویسنده اثر است که آن را به عنوان یک ستون توصیف کند و آن را در جای خود قرار دهد موسیقی و بلافاصله و بدون اطلاع قبلی آنتن ها و کارکنان تولید به طور کامل رسانه ها این بدان معنا نیست که آنها مجموعه ای از وب سایت ها هستند که سانسور و سانسور خود را بیان می کنند ، خواه از مجموعه صحبت های مربوط به هنرمندان اواخر باشند ، در حالی که همراه با قدرت برای سرکوب کشور خود ، قدیمی ترین اشیاء در اختیار شما بوده است. مصاحبه سپس به سایت مراجعه می کنید.

با تولید 50 قسمت از این مجموعه به جای غم و اندوه برای دستیابی به طور تصادفی ، هر روز پنج صبح را بکشید. چندین نظر سانسور افراد ناشناس و غیرقابل مذاکره. مقدار بیشتری را ببینید ، که به وسیله آن کار برای حذفهای قبلی انجام شده است که در تمام سطح یکنواخت اعمال شده است.

فقط آنچه از دست رفته است و بر روی این زمین استراحت می کنید ، نه قصد دفاع از وطن ، تحت فرمان من … صفر پس از سالها ، من … کار در تلویزیون را ممنوع کرده ام ، فرقی نمی کند که من فیلمنامه می نویسم یا سریال معمولی ، و این سریال باعث می شود دوباره خوشحال شوم که در آن زمان نامی برده شد. جرم است؛ اما خاطره افرادی که نقش خوبی در نظر شما دارند از نظر شما ، که ، همانطور که جریان دارد. نگرانی نسل جوان این است.

مهم است بدانید که از صفر تا صد ، تولید کاغذ در این مجموعه بیشترین هوشیاری را داشت و در آن مدیر شبکه 2 ، که 42 سال فرهنگ مدیریت را در کارنامه خود دارد (هنگامی که سن می گیرند) انقلاب رومن) ، ارزیابی اینکه چقدر دیگر باید خاموش شود ، تا دوباره ظاهر شود. در طول سه سال رنج به طور تصادفی به طور جدی سفارش دهید. در صورت وجود حیف و بیت المال را پاسخ دهید تا هزینه ساخت 15 سریال تلویزیونی را نشان ندهم؟ چرا پس از 42 سال خدمت و مدیریت در سطوح مختلف ، فرهنگ ما باید در شرایط یکسانی باشد؟ شبکه هویج که به همین دلیل رسید ، خانم جمیله دارالشفایی یک سریال مکتوب ، نوشت که بخش بزرگی از سریال ، شخصیت ها ، از ادامه ظاهر شدن و نوشتن جلوگیری کرده و پس از سه سال ، نام او ممنوع التصویر شد. مجموعه های دیگر ترجیح داده شده توسط نویسنده برای نوشتن با وجود 20 قسمت کامل در این مجموعه ، و نام او نباید در سریال باشد. و من سانسور نامی را که در تیتراژ باقی مانده است ، شاید در قلب او ، بدون از دست دادن هیچ سریالی برای من ، برای شهرت شما ، انجام دهم؟ اما به خاطر تئاترهای رومیان ، و به خاطر دستمزد آنها ، نام آثار جوانان را دوست داشته و تحت آموزش آنها قرار گرفته اند. درست هنرمند مجرد هر ماه هنر بازی و شما آنها را پرداخت نکرده اید ، و آنها در سریال نام خواهند برد و من به عنوان کارگردان نمی توانم به مجموعه ای از حقوقم نقض شده و از گروه دفاع کنم.

من می گویم “زندگی خوب است” ، آنها سه سال در اتاق های تلویزیون بسته خواهند شد عشق ورزیدن به نظر می رسد که زندگی و عشق در این زمان یک رسانه جنایی جنایی است ، کودک امروز می خواهد بگوید متاهل

علی عسگری فیلمساز … من یک برانداز نیستم ، جایی که باید آنچه را که فکر می کنم و کار می کنم بگویم؟ هنگامی که درد و اندوه ، که من قادر به دوست داشتن و گفتن هستم ، از مردم زمین ، و از مردم من ، از جوانی تا کشور خود؟ در عین حال سانسورکنندگان دیگر را به نقطه ای نمی بینند که سازندگان از تلویزیون خارج شده و به شبکه خانگی پناه برده اند. و آنها عیسی را گرفتند ، و بعد از آن پس از سانسور او تغییر کرد ، چه برسد به اینکه پخش کننده باشد ، این کار شماست؟

دیگر آن دوران گذشته است که آوار روی خط قرمز با مسافری از هند به چشم می خورد. مسلمان این منتقد نیست که شناسنامه های ما امروز ضرر خوبی است (وقتی تمام زخم ها مجبور است) بگوید ما می آییم و هیچ افتخار یا نشانی زودتر از آنچه فکر می کنیم وجود نخواهد داشت ، شما مردید زیرا شما آنقدرها دور نبودید دوست دارم نظر بدهم مدیر بزرگترین منطقه مرکزی ، می خواهد من را تغییر بدهد ، اما نه کمی ، اما فردا شرکت تاثیر آنها را خواهید دید. فردا دیر است ، مردمی از وسط نمی توانند از مصر دیدن کنند. پیامدهای افکار ، رفتار و فرهنگ شما پنجره های پایین تری از کارمند است. یا ، اگر ترجیح می دهید ، خواه ناخواه.

قاسم جعفری. و کارگردان سینما و تلویزیون / 22 اوت 1400

قاس جعفری- II-

سالروز هفته سینمای ایران سعدی

قسمت علی حاتمی فراموش نمی شود! سینمای ایران دیگر نیازی به تکرار آن نیست. به نقل قول جمشید مشایخی سینما سعدی ایران که در نامه در id metus laoreet انتهای پروتئین دلیلی از فیلمنامه نویسی دراماتیک داشت.

کارگردان سریال “من قدیمی را دوست داشتم” ، که شهر اصلی شکل گیری سینما است ، می توانست سالها بر سینمای ایران بدرخشد ، اما این بیماری به نفع همه ایده های حکیمانه این اجازه سینمای ایران را نمی دهد. هنرمند

143076fd ، 56c5-46b0 b822-9623df5a6287 ؛

هفته آگوست ؛ رضا صادقی

پس از محسن چاوشی ، که دوباره رضا صادقی بود ، دیگر خواننده محبوب این ماه است. تولد برای مردن.

رضا صادقی که عکسی از بیماری عروق کرونا ویروس قلب منتشر کرده است در اوت 1400 در تنهایی متولد شد.

آژانس خبری برن به عنوان مثال ، آنها انجام می دهند خانواده او که برای نجات از.

WA0010-20200421-img

هفته کلاهبرداری ، آهنگ و سایر علیدوسی

ترانه علیدوسی ، صابر ترلان پروانه بزرگتر و سحر دولتشاهی هفته گذشته استوری هایی را در پست های مختلف منتشر کردند و اینستاگرام ، انکار صفحه برنامه ای به ثروتمندان این روزها نسبت داده شد و ترانه علیدوسی تهدید کرد که از این گروه به دلیل باز کردن این صفحه وب شکایت می کند. رسانه.

4459663

سخاوت هفته: sonMy

حرکت جدید Filimer مجموعه “می خواهم بتوانم زندگی کنم” را منتشر کرد که در زمان انتشار تعدادی از طرفداران را شامل می شد ، و البته مخاطبی که این سریال را مشاهده می کرد ، در این سکانس یک شبکه نمایش خانگی برای پخش در زمان خود ، آنها سریالهای قدیمی را به حراج گذاشتند.

فهرست مطالب

انکار هفته ؛ فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا ، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و نعمت الله نوروزبیگی جواد سعید ارتباط با انتشار اخبار جعلی تماس را نشانه بی اخلاقی دانستند.

چندی پیش غیررسمی ، شماره اصلی کانال تلگرام گزارش داد سریال پدر فاطمه معتمد گلوری به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید نعمت الله جواد نوروزبیگی بازیگر پیشکسوت این خبر را تکذیب کرد.

گلوری معتمد نوشت یک متن کوتاه منتشر می شود

“من فاطمه معتمدآریا ، و به شدت تکذیب می کنم که اخبار مربوط به همکاری و جواد نوروزبیگی سعید نعمت الله منتشر شده است.” انتشار جعلی چنین پیامی به عنوان نشانه ای از وی نامناسب است. “

در سریال «پدر» به کارگردانی سعید نعمت الله جواد نوروزبیگی و تهیه کننده ، زیرا می تواند توسط شبکه نمایش خانگی تصادفی تولید شود.

معتمدآریا ، عکس فاطمه؛

پرواز تلخ در هفته فرشته طائرپور

فرشته طائرپور همچنین به عنوان تهیه کننده ای با ارزش ماندگار “گلناو” و “پاتالوس کوچک او آرزو می کند” به دلیل تاج ویروس درگذشت. ویروس شکوه از فانی خداحافظی کرد. تهیه کننده و فیلمنامه نویس سینما متولد 1331 در تهران و در زندگی حرفه ای خود می تواند آثاری از جمله گلنائو ، “پاتالوس و یک رویا کوچک” ، “مدرسه برای پیرمردها” ، “در خواب” ، “زن” دوم ، “عمه قورباغه” را تولید کند. و “PIin بالا”.

فرشته طائرپور؛

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا