مجله عمومی

روزهای مهم فوتبال – مجله رز

در لیگ برتر روز سپری شده از 25 سپتامبر آغاز شد و تا 16 نوامبر ادامه دارد. هنوز آشفته است ، مملو از اخبار و رویدادها. شاید بازیکنان به سیاست های عملی بپردازند و چیزهایی را بیاورند که باب قابل قبول نیست. اگر تصادفاً این کار را با چوب ها انجام دهید و من قضاوت هایی را انجام می دهم که مورد پسند طرفداران نیست. نتیجه رویدادهای این بازار در حال حاضر ، و تا کنون از ضرر باشگاه های آنها سود می برد. و مربیان مدیرانی که جذابیت قابل توجهی دارند. آیا زمان اتخاذ بهترین تصمیمات با گذشت زمان در نظر گرفته می شود. در طول زمان ، قبل از اینکه آنها بتوانند در نقل و انتقالات استفاده شوند ، بدنسازی بسیار آماده است. بنابراین ، یک چیز برای داشتن یک دست و پنجه نرم طلا ، تعداد کافی مربی در باشگاه ها بود. و اکنون دقیقاً زمانی است که زمان استراحت فرا رسیده است. اکثر باشگاه های لیگ برتر نیمکت اداری ثابت دارند. چندین باشگاه از جمله فولاد ، آلومینیوم اراک ، مس رفسنجانی و … حتی آنهایی که در آینده نیمکت دخیل هستند.

لیگ برتر فصل جدیدی را در اکتبر آغاز می کند. با این حال ، در ابتدا با معاهده تا دوره سوم صحبت نشد. در حالی که این اتفاق برای دیگری رخ می داد ، بازیکنان معتبر شروع شده اند ، و بازیکنان چون در مسابقات وارد سیاهپوستان شده اند. این اتباع منفی داخلی است. او به اردوگاه متحدان رفت ، از آغاز وضعیت آنها. خدا را شکر می کنم که آنها بازیکنان اسکوچیچ هستند و مطمئناً توسط سربازان خودش چنین هستند. جهانبخش مانند تولید ، عزت اللهی ، طارمی ، سردار آزمون ، کاوه رضایی ، علیرضا بیرانوند ، میلاد محمدی ، مجید حسینی ، کریم انصاری فرد ، سامان قدوس ، احسان حاج صفی ، علی قلی زاده و … در آن روزها کار در شوراهای مختلف را آغاز کرده اند. اما آنها بازی می کنند. اما به منظور اینکه بازیکنان نورالهی ، وحید امیر ، و بعد از میزبان ، با آن قائدی شرایط لژیون ها را ، به عنوان مهدی ترابی با دیگران مقایسه کنند. همین امر در مورد استخدام آنها در قطر نیز صدق می کند. جاه طلبی رقابت های لیگ این کشور از 11 آگوست آغاز می شود و بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان امپراتور محمد ، در قلب این دو در خط دفاع ، تیم ملی به شرایط مسابقه می رسند.

اکثر تیم ملی در تعقیب این گروه با یک اشکال بزرگ حل شده است. به عنوان مثال ، سوریه ، عراق و امارات متحده عربی ، پس از کشاورز سربازان به تفسیر ارتش خود از معاهده. سربازان در ارتش معتقدند اسکوچیچ ملت است که می تواند کشیده شود.

تیم ملی 9 روز کار خود را آغاز می کند. 72 ساعت ، 48 سرباز و معمولاً جزو اولین بازیهای اول با سوریه (4 سپتامبر) هستند. البته ، کنعانیان قوی ، و در آن زمان که بازیکنان داخلی در قدرت خواهند بود. برخورد اسکوچیچ با بازیکنان در شرایط مختلف بدنی. بنابراین ، دلیل درستی وجود دارد که باید ادامه داد.

252 252

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا