مجله علمی و پزشکی

خدمتگزاران بهداشت و درمان، مدافعان خط مقدم دفاع از سلامت مردم هستند

به سمت جبهه در دفاع از مدافعان ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در سلامت عمومی

در بازدید سرزده از امام رضا ، بیمارستان ارتش تشنگی (ع) ، سردار موسوی ضمن بررسی آثار بد بیماران ، با تشکر از کادر پزشکی و به آنها گفت: “امروز ، کارکنان مراقبت های بهداشتی در رهبران توللی و همه دفاع مدافعان؟ در سلامت “. هنگامی که ایثار و فداکاری بی سابقه ، امروز برای تجارت بسیار مهم بوده است ، و به امید خدا ، این ویروس شیطانی را از بین می برد.

به گزارش مجله رز ، به نقل از ارتش ، امیر سرلشکر سید توماس رحیم موسوی ، به ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کارکنان این واحد ملحق شد ، دژبان نماد دستورالعمل حاضر ، رهبر دژبان نماد آموزش دوستی فعال است. شایسته هستند و باید مناسب برای استفاده توسعه دهندگان ارائه شوند.

پیش از این ، پس از پیاده سازی علاوه بر قضاوت خوب در مورد اهمیت تقویت سربازان دیگر ، کمک به مردم در مبارزه با کرونا ، می. ژنرال موسوی ، فرمانده ارتش ، به فرمانده حبیب الله سیاری ، فرمانروای اور امام رضا ، تشنگی (ع) ، و ارتش جمهوری اسلامی ایران و ژنرالها ، خارج از زمین: هوایی ، پدافند هوایی ، و کشتی ها ، او به ارتش دستور داد تمام تلاش خود را برای نقاط مختلف بین نیازهای بهداشتی و درمانی و کمک به مردم انجام دهد.

پیام پایانی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا