مجله عمومی

شهرداری: برای ترک فعل،‌ اساتید خوبند ! زمان تخریب ساختمانها ،اساتید بدند !

اساتید خوب
در همین هفته های جاری شهردار محترم و شورای شهر به جلسه با اساتید دانشگاه اشاره داشتند و با ارجاع به حرف آنها فرمودند تهران ۳۰۰۰ سال زلزله نداشته است نگران نباشید و هتل ۳۰ طبقه دقیقا روی گسل از سوی آنها یعنی اساتید، بخصوص دانشگاه امیر کبیر تایید و ساخت آن بلامانع است ! یعنی اساتید خوبند.

ناچارا چندبن مقاله در خصوص این نوع حرفهای غیر مسئولانه نوشتم که با کلیک روی لینک پایین و دیگر مقالات در داخل همین لینک قابل مطالعه می باشند،

‏https://www.khabaronline.ir/news/1797282/ آقای-شهردار-این-اساتید-را-از-کجا-پیدا-میفرمایید

حالا که چندین ساختمان در منطقه ۱۹ شهرداری که تقریبا در مرحله نازکاری بوده و غیر قانونی اعلام شده (تعجب آور-در این مرحله !!!) فروریخته، نظر سازمان مدیریت بحران تهران را ‌در زیر ملاحظه بفرمایید ؟

“رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه ما اساتیدی را اینجا آوردیم که گفتند درباره ایمنی این ساختمان‌ها تخصص خاصی نیاز نیست !” یعنی اساتید مقصر و بدند.

‏https://www.hamshahrionline.ir/news/778627/ رئیس-سازمان-مدیریت-بحران-شهرداری-تهران-دنبال-جلوگیری-از-ساخت

ایمنی پایتخت و ایمنی جانی ١٤ میلیون تهرانی به این صورت به بازی گرفته شده است ؟ خلاصه نفهمیدم اساتید دانشگاه کی خوبند و کی بد ؟ بارها مکتوب کرده‌ام که شهر ۱۴ میلیون نفری با این افراد و این تفکرات محکوم به نابودی است. متاسفانه این نوع مسئولان آنقدر در حفظ پست گیرند که حاضرند ۱۴ میلیون ایرانی در خطر مرگبار باشند ولی آنها با افکار کودکانه خود صاحب سمت باشند ؟ این افراد خیر و شر خود را هم نمی دانند و فکر می کنند در زلزله ایمن خواهند بود ! همه باید تغییر کنند، خود دانید !

* استاد نمونه مهندسی سازه، مهندسی زلزله و مدیریت بحران

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا