مجله علمی و پزشکی

واکسن اسپایکوژن در تنها خط تولید دارای تاییدیه اتحادیه اروپا در کشور تولید می شود

بیایید با این س startال شروع کنیم که نتایج فاز 2 واکسن سیناژن چیست؟ هر هویج و با شما؟

اول از همه ، به ویژه برای توضیح مجدد برای بار دوم دوره مطالعه ، قاضی باید ایمنی را آزمایش کند و توانایی واکسن در واکسیناسیون feugiat nulla در تعداد حرکت بیشتر است. در مورد اول ، استقرار سیستم در مطالعه بالینی Spicogen با گزارش آنلاین ، که شبیه سیستم ثبت درآمد امن 5 برای ایالات متحده 500 است و ثبت داده های ارزشمند هیچ عارضه جدی تا به امروز ندارد ، اما عوارض خفیف ، و توزیع پیش بینی استاندارد آن است. در مورد سرکوب سیستم ایمنی ، چندین آزمایش با آن وعده ها بسیار متفاوت است ، و در آینده نزدیک ، پس از اتمام مراحل مورد نیاز ، مقاله ای منتشر شده را که متخصصان می توانند مطالعه را با جزئیات بیشتری مرور کنند ، دنبال کنید. من نمی خواهم بگویم ، هنوز با دقت دقیق ، می توانیم بفهمیم که در این صورت ، ممکن است ما و در کوتاه مدت همه را ببینیم ، اما از یک مورد خاص ، معتبر پیروی می کند.

نتایج یک ماه پیش در وزارت بهداشت ثبت شد ، اما تأخیر در اعلام نتایج ناشی از این واقعیت که هپاتیت دوباره مطرح شد ، استرالیا درخواست بررسی آزمایشات انجام شده توسط متخصصان و ارائه نتایج به سازمان غذا و دارو را داده است. و این بود که وزارت بهداشت این رویداد را از کالاهای شما دریافت کرد می خواهد باشد ، و آنها می خواهند مطمئن شوند که آنها از طرف دیگر در بهبود سلامتی خود ، در واقع ، به خوبی نتایج داخلی آزمایشگاهها همانطور که در اخبار هستند در برابر این ایمنی به عنوان بخشی از اقدامات هویج و پروتئوبکتریا MUS. نوع دیگر مصونیت ، لازم است با دقت اندازه گیری شود تا از ویروس ها جلوگیری شود ، و به محض اینکه در دسترس عموم قرار گیرد ، رویداد در همان زمان تکمیل می شود ، و برخی از آنها وجود دارد ، آنها معتبر هستند.

هنوز دیر نشده است ، مخصوصاً در زمان من ، از آنجا که می دانیم شما فکر می کنید که در یک تراژدی اتفاق می افتد؟ و بسیاری از واکسن هایی که خسته شده اند ، اما من هنوز آن را کار نکرده ام؟

بنابراین ، دیگر دیر شده است. اخیراً ، هم واکسن ها و هم واکسن ها این کتاب را تبلیغ کرده اند. از تعداد زیادی از بیماریهای کشنده ، دریاچه های دلتا از آن روزها ربوده شد. او گفت که او قرار بود نجات دهنده سیناگن باشد و اگر زودتر این اتفاق بیفتد مشکلات بازار حل نمی شود. آنچه در 16 سپتامبر اتفاق افتاد. و ما حتی در چند ماه اخیر تولید حجم بالایی را آغاز نکرده ایم ، اما ، به عنوان شرکتی که حجم زیادی واکسن تولید کرده است ، باید به ما اجازه ورود به بازار را بدهید. ما متوجه شدیم که این می تواند اتفاق بیفتد ، آنها م effectiveثر هستند ، اما میلیون ها نفر روند تولید را آغاز کردند و امیدوارم آنها در پایان ماه سپتامبر آماده تولید سری شوند.

آیا اسپیکوژن آزمایش می دهد؟

برای قرار گرفتن در لیست واکسن های WHO ، برای دستیابی به مطالعه فاز 3 نیازها ، اما باید دنبال کنیم. البته ، در جلساتی که یک ماه پیش توسط وزارت بهداشت برگزار شد ، یک مطالعه به نمایندگان WHO Spicogen یک و دو ارائه شد و چندین ماه طول می کشد تا درخواست شود تا در لیست قرار گیرد و چگونه بهترین استانداردها را رعایت کند. مطالعه. این مطالعه قابل قبول و بین المللی است و این هدف است و یک مطالعه بالینی از ابتدا آغاز شد. البته ، کمی خارج از قوانین ، بر 7 اخلاق تحمیل شده است ، توسعه ملی و سازمان غذا و دارو برای شما سودآور بود ، چیزی که آسان نیست لازم نیست که لزوماً نشانگر کارها باشد ، که ما که همانند خود ما هستند ، به عنوان شاخصهای اخلاق ملی 1 کمیته. ما آنها را بلند می کنیم تا مکمل جلسه شهرت چیزهای دیگر را به سازمان بهداشت جهانی ارائه دهند.

آنها نگران هستند که برخی از واکسن های سیناگن پاستور به واکسن تولید شده در کوبا ، فرصت عرضه ندارند ، با وجود تأیید وزارت بهداشت ، ایران ، استرالیا و دلایل همکاری شما توضیح داده شود.

به نظر می رسد که در بیشتر موارد همیشه در حال تولید محصولات بیولوژیکی باشید ، اما این بدان معنا نیست که ما سالانه پروتئین تولید می کنیم vitae و تولید واکسن بیولوژیکی در استرالیا است و تنها زمان آزمایشگاه ، تحقیقات روی حیوانات و زمان انجام آن است. شهروندان استرالیا و تولید آن در حجم بالا از سیناگن می آید. امروز مردم از وعده ها و مراقبت بیش از حد سنگین به دلیل. 3 میلیون در ماه احتمالاً ظرفیت تولید کمی خواهد داشت ، که نه تنها در تلاش است تا زیرساخت ها را تا حد ممکن در بین خود افزایش دهیم. در 15 سال گذشته ، 20 عدد برای تولید و عرضه ما به یک پروتئین مهم که بیش از همه اسپیکوژن ها ، به دلیل عدم وجود آن ، و ما با دانش زمینه واکسن آشنا شدیم ، واکسن ، و گواهینامه بین المللی ، و ما را به سمت تولید پیچیدگی سوق داد. در مورد همکاری با استرالیا ، من به این دلیل همکاری و تفاهم Spikogen بین دو دولت ، دو جامعه و همکاری را ندارم. یکی این است ، دیگری شرکت هپاتیت سیناژن ایران ، استرالیا است و فناوری هپاتیت به ما منتقل شده است و ما همچنین باید اسپایکوژن با حجم بالا تولید کنیم. البته ، واکسن تولید شده در استرالیا COVAX-19 جمع آوری شده و از Sinagen spicogen nominal انتخاب شده است.

برخی حتی می گویند چرا موش های آزمایشگاهی ایران باید روی ایران آزمایش شوند و واکسن استرالیا؟ اخیراً ، خدای شما ، و خانه صیغه های او در پاستور سیناگن ، نیز باید توجه داشته باشیم.

او در مصاحبه ای قبل از تکرار دوباره گفت. موش ها را می توان با دیدی غیرواقعی ، غیرعلمی و ناعادلانه به این موضوع مشاهده کرد ، زیرا مطالعات بالینی با اندازه نمونه در ایالات متحده ، بریتانیا ، برزیل ، ایالات متحده و غیره انجام شده است. از واکسن ها ، زیرا وقتی سعی می کنم بتوانم به این مناطق بروم. یک کپی از سوالات و دلیلی که آنها منتظر نماندند ، تا زمانی که واکسیناسیون برای آن پوشش داده شد. همانطور که ما نمی توانیم واکسن را برای این کار درست ارائه دهیم ، و من هنوز معتقدم که دولت جدید باید تمام تلاش خود را برای ارائه یک واکسن معتبر انجام دهد تا بتواند افراد را به طور کامل واکسینه کند. در طول این مدت ، ما می بینیم که از بین بسیاری از کشورها ، زنانی که علیرغم واکسیناسیون تغییر می کنند ، به عنوان مثال اوج تعداد زیادی از بیماران مبتلا به دلتا ، بالاترین ، اما پوشش واکسیناسیون وجود ندارد ، آنها درصد کمی از میزان مرگ و میر و فروتن ترین افراد مبتلا در بیمارستان بوده است.

هر یک از افراد خود باید در آزمایشات بالینی شرکت داشته باشد ، سلامتی شما طولانی مدت است اگر شما سست و سست هستید ، و برای بهبود دانش قلب خود ، و باید تعالی یابد. من باید در سلامتی خودشان و زندگی او با آنها رفتار کنم. همه چیز مرتب است ، این دارو آزمایشات بالینی روزانه را انجام می دهد.

دیگران نمی خواهند در پایان تزریق فصل 3 وارد واکسن های بازار داخلی شوند؟

آیا فکر نمی کنید که باید چیزی در واکسن غذای حفاظت از واکسن های تولید داخل باشد؟

خوب ، واکسن های پروتئینی به طور کلی ایمن تر هستند زیرا به جای ارسال کل ساختار و کشته شدن ، پروتئین خالص خاصی به داوطلب تزریق می شود و عوارض جانبی کمتری دارد. (Adoxae and Profession) ، که به دوام و ایمنی بیشتر واکسن کمک می کند. علاوه بر این ، خط تولید خط واکسن GMP توسط اتحادیه اروپا تأیید شده و تکرارپذیری می تواند کیفیت مناسب تولید را تضمین کند. از سوی دیگر ، اگر این را نمی توان به عنوان یک مزیت در نظر گرفت ، ما در سالهای اخیر بزرگترین تولید کننده دارو برای پروتئین و خاورمیانه بوده ایم و بنابراین امیدواریم بتوانیم یک شرکت داشته باشیم و برای ارتقاء تولید برق

در مورد تبلیغات به عنوان داوطلب در مطالعه ، در کدام تبلیغات انجام می دهند؟ آیا با داوطلبان مشکلی داشتید؟

ما سوابق عمومی نداریم که آنها بخواهند از برق خارج شوند یا در ارتباط با تلویزیون باشند. در شرکت ، و ابزارهای اجتماعی استفاده از آن ، و همکاران آنها ، مجموعه ای از اعمال است ، اخطار عمومی که با مرد متولد و ثروت به او داده شده است ، این مشکلی نیست ، با بسیاری از کسانی که بیشتر می خواهند در تعداد مورد نیاز است ، در حالی که از ابتدای زمان سه مطالعه ما ، با این حال ، ما مطالعه او را در مورد ثبت نام در باز توضیح دادیم ، با این حال ، این تنها چیزی نیست که برای ثبت نام وارد شود. در آینده ، اگر مطالعه موفقیت آمیز باشد ، زیرا نیاز زیادی به خریدهای عمومی وجود دارد ، واکسن را کنترل می کند.

یکی از مشکلات شرکت کنندگان در مطالعه این است که کجا مشخص می شود واکسینه شده اند یا باید واکسینه شوند؟

به طور کلی ، و به خواست او ، به طوری که از زمان طولانی شدن پیگیری ، همانطور که در 6 ماه آینده به نظر می رسد ، ما تنظیم کردیم گزارش شده است که تصمیم در اختیار ما نیست و کمیته اخلاق ملی ، هر چند وقت یکبار شمارش صورت می گیرد ، که او برای گفتن نوع تزریق به ما می گوید. با این حال ، من نمی گویم ، به احتمال زیاد به عنوان یک داوطلب تا دو ماه پس از تزریق اتفاق می افتد. در نهایت ، اگر واکسنی تأیید نشده وجود داشته باشد و واکسیناسیون همه کسانی که واکسینه شده اند ، واکسن را از تعهد ملی خارج کنند.

شایعه دیگری وجود دارد که واکسن استرالیا برای آزمایش HIV مثبت است. چه پاسخی می توان به این داد که مردم شماره گذاری شوند؟

این به این دلیل است که CSL است ، زیرا در موقع تحقیقات تا زمان کشف اولیه ، آنها گفتند ، او را وسوسه کردند که کسی که واکسن HIV مثبت کاذب دریافت کرده است ، هیچ کاری نمی تواند انجام دهد از استرالیا هستند و واکسنی که تحقیقات را متوقف می کند ، اهمیت کار شرکت و COVAX-19 آن است. اما استرالیا هنوز یک سرمایه گذاری مشترک بین این دو شرکت است.

دولت یا سازمان دولتی در تولید واکسن مشارکت دارند؟

مشارکت خصوصی سیناگن نهادی برای بهره مندی از واکسن ها نیست.

آیا برای یک س veryال بسیار جدی آماده هستید ، و اگر هنوز واکسن نتوانسته است آخرین فصل را به درستی اعلام کند؟

زیرا همه اینها برای هر نقطه از جهان خوشایند بود ، و این مطمئناً برای ما است. ما به مدت 15 سال داروهای بیوتکنولوژی یا بیوتکنولوژی استفاده می کنیم. شاید این تاریخچه این پروژه باشد ، اما برای ما مرگ و زندگی نیست ، بنابراین اگر آنها در واکسن پروژه موفق به یکدیگر نشوند ، ما مطمئناً پیام رسان خواهیم بود و ما در ایمان و ما به دست آورده ایم و همانطور که بین ما وجود دارد ، اثبات بیماران بسیار ارزشمند است. از سوی دیگر ، همه داده های خام ما در وزارت بهداشت ، اخلاق ملی 1 ، کمیته موجود است و این فرصت وجود دارد که نتایج را تغییر دهیم.

2121

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا