مجله علمی و پزشکی

ورود ۴۵ کامیون سرم/ بی‌توجهی مسئولان برای ترخیص دارو!

45 از اصول اخلاقی ، به خصوص در اواخر موز اعلام کرده است ورود چند روز پیش قصد مقصر هر گونه پاکسازی شکست در هنر پزشکی است.

به گزارش مجله رز ، پس از اعلام کمیابی در کشور واردات فعلی و گمرک از روز سه شنبه ، ورود اولین محموله ها اعلام شد.

در همین حال ، اعلام جدیدترین اورانقی – معاون فنی گمرک ایران – مجله رز نشان می دهد که از امروز ، 10 اوت (12 مرداد) ، اواخر 45 حمل موز در تهران به گمرک بازرگان و گمرک حضرت امام (ره) راه اندازی شده است.

با اشاره به روالهای اخیر تعریف ایران ، روال اجرایی هشدار داد که همه در این اعلامیه واکسن ها و مواد اولیه ، داروها و تجهیزات مربوط به داروها داروهای جدیدی هستند که باید فوراً در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ تاخیری پاک شوند. در این قسمت قابل قبول نیست.

تحویل به موقع مسئولین

این مقام مسئول گمرک و مواد اولیه دارویی ایران به اندازه کافی می گوید که در کشور ما ، اما در برخی موارد تلاش کافی برای ترخیص نهادهای مربوطه برای ورود به کشور وجود ندارد.

اروانقی گفت: “در حالی که ما در بدترین و بحرانی ترین وضعیت از زمان تاج همه گیری هستیم ، که متأسفانه برای برخی ، این وضعیت بحرانی با شرایط عادی هیچ تفاوتی ندارد مگر اینکه مسائل اصلی مورد توجه قرار گیرد.” ببینید چگونه و مواد اولیه همه این موارد در فروشگاه ها ذخیره می شود و در انبار ، داروی سرماخوردگی ، علیرغم صف های گسترده و طولانی داروخانه ها ، برای مردم ناامید کننده نیست.

رفتن به محاکمه

بدین ترتیب ، قوه قضائیه اخیراً برای ترخیص مواد اولیه اسهال و داروهای مورد نیاز مردم از گمرک درخواست کرده است.

پیام پایانی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا