مجله عمومی

لطفی: فیلترینگ نباید کسب و کارها را از کار بیندازد

یکی از اعضای کشیش اجتماعی مجلس ضمن موافقت با شورا برای حفاظت از حق کاربران برای بیان پیامهای کاربران به سختی در فضای مجازی ردیابی می کند ، گفت: به نظر من این امر بسیار خوب است ، اگر در جهت احترام به کرامت انسانی فیلتر شود.

حسن لطفی در مصاحبه با مجله رز ، برای حفاظت از حقوق کاربران برای برنامه ریزی و سازماندهی پیام های رسانه های اجتماعی ، اظهار داشت: “شکی نیست که کرامت انسانی انسان چیزی است که آسیب دیده یا استفاده نادرست از آن باید در فضای مجازی باشد. ” برخی از افراد داخل شرکت از شرکت خواستند این نوع کرامت انسانی ما را ارائه دهد. لازم به ذکر است برخی از شرکت ها هیچ یک از این موارد را رعایت نمی کنند.

11 عضو کمیسیون کنگره اجتماعی با بیان اینکه باید از حقوق کاربران فضای مجازی محافظت شود ، گفتند: این یکی از مهمترین موارد در کشور بود. یکی از وظایف شورا ، دفاع از کرامت انسان است. به همین دلیل ، ما در حال برنامه ریزی برای کمک به قوانین کاربران در شروع پروژه هستیم.

در همین حال ، نماینده شورای رزن ، با فعالیت های تردید به کاربران توصیه می کند تا از حقوق کمیسیون های تخصصی محافظت کنند و می گویند: “این موضوع باید در ملاء عام مورد بررسی قرار گیرد.” دیگران به نیروی همکار نیاز دارند ، نه بیشتر و نه تخصصی. به نظر من لازم است طرح به جلسه علنی شورای ارائه شود.

لطفی با محدود کردن توانایی فضای مجازی پلتفرم ها ، افزود: به نظر من مدیریت پلتفرم کافی است. بدون نیاز به فیلترینگ اطلاعات کافی برای ردیابی است. نگهبان پیام سپس حرم. در زیر ، کار دچار مشکل شده است. در واقع گوگل فیلتر شد. من فکر می کنم ، در این مورد ، اگر جهت این امر برای حفظ حرمت افراد تحت فشار قرار گیرد. کاربر از صفحه پیام ، و به ما گفته می شود که او می خواهد پیام خود را به کاربر توسط اتریش دنبال کند ، اما حضور آنها در ایران ، بیش از حد اهمیت دارد.

او گفت: “در همین حال ، اغلب در حالت محاصره فیلتر می شود.” من فکر می کنم آن ایرانی ها تلاش کردند تا از حرمت جمهوری دفاع کنند. اما اگر کسی بگوید که مردی در شهر است و با او اشتباه می کند ، لازم است از آن استفاده کند. اما این امر در کشور ما اینگونه انجام نمی شود ، زیرا فضای مجازی در حال توسعه و فضای مجازی با تمایل بی حد و حصر ، که وزیران مدیریت سیستم محلی می خواهند. هر کاربر را می توان در خارج از دستگاه پیگیری کرد. این بدان معنا نیست که آنها از امکانات خارجی استفاده نمی کنند. در عین حال ، ما باید بتوانیم این مکان را مدیریت کنیم.

پیام پایانی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا