مجله ورزشی

فرهاد مجیدی در تایم طلایی به دبی رفت!

سپهر ستارافرهاد مجیدی ترجمه های خود را به ایران به طلایی سپرد! در حالی که اکثر مربیان لیگ برتر نیز یحیی گل محمدی ، امیر قلعهوانی ، کنستانتیوس ، رحمت ، فراز کمالوند و غیره هستند که باید تیم قدرتمندی از محرم نویدکیا سرمربی فصل آینده لیگ برتر بسازند تا کار مناسب را انجام دهند. استقلال به دبی! جالب اینجاست که او بعد از کنفرانس فینال حذفی را ارائه کرد و گفت: “ما باید چهار ساعت آینده را به عنوان ساعت در نظر بگیریم. باید مراقب باشیم تا در دو یا سه فصل گذشته از این قدرت عبور کنیم.” مستقلین ، در مورد آزادی مردم در چهار روز آینده از مزایای انتقال از چیزهای یک مرد صحبت نکردند ، و احتمالاً نشان می دهد که نیاز به برقراری ارتباط آشکار با طرفداران وجود دارد. ”

به عنوان یک قاعده ، فرهاد مجیدی از دبی ، انتقال نمی تواند در بازار بسیار فعال باشد. اگر نمی خواهید دوران طلایی را با نقل و انتقالات از دست بدهید فرهاد هیچ چیز نمی داند. به ویژه ، از آنجا که آن را نمی داند ، اما بسیاری از این بازیکنان با مشکل مذاکره برای حل و فصل با کمک دولت ، و نه از اراده خود را بر روی میز نشسته است. این مشکلات عاقلانه ، او آرزو داشت که کار خود را در امارات انجام دهد. معلوم نیست وقتی پشت سر می گذارید چه می کنید. همانطور که جلسه امروز هیات مدیره تیم استقلال برای تعیین آینده برگزار شد. فرهاد به جای سفر به امارات ، می تواند در این روزهای بزرگ با اعضای هیئت مدیره جلسه داشته باشد و مأموریت را تکمیل کند. حالا ، فرودگاه ها ، معلوم نیست یا نه ، فرهاد ، یا اینجا بنشین ، من خانه را ترک می کنم. من نمی دانم که آیا آنها می خواهند بمانند و آیا باید به درد و مشکلات دیگر مداد فکر کنید. من به تیم های دیگر که از این مناسبت ، آبی ها و در پیشنهادات مختلف استفاده نکردند ، سرقت کردم.

جالب اینکه فرهاد مجیدی اواخر هفته آینده به منطقه رفت. فولاد ، بنابراین آن بازی ، مربی استقلال بیش از نیمی از محدودیت زمانی 14 روزه را از دست داد. در این میان ، مذاکره با مربیان لیگ برتر و ملاقات با آنها ، باعث شد که از قبل شروع شود.

252 252

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا