مجله علمی و پزشکی

از هر طریق ممکن واکسن وارد شود/ ۲ هفته لاک‌داون سریع‌تر اجرایی شود

فرمانده مشاغل مدیریت افتخار در تهران گفت: افزایش سطح عمومی واکسیناسیون کودکان ، و قرنطینه دو هفته ای و وضعیت نه تنها کشور ، و هیچ راه دیگری برای بیماری کرونا ویروس قلب وجود ندارد.

به گزارش مجله رز ، دکتر با اشاره به موارد بیماری عروق کرونا ویروس قلب در تهران ، گفت: علیرضا زالی به خبرنگاران گفت: “در مجموع بیمارانی که ساعت 8 صبح امروز در بیمارستان (9) 620 بیمارستان تهران بستری بودند.”

دوباره ، در 2540 بیمار ، اما همچنین به بخش مراقبت های ویژه.

زالی با اشاره به تاج موارد جدید در 24 ساعت گذشته در تهران ، گفت: در 24 ساعت گذشته ، در مجموع 1900 بیمار جدید در بیمارستان تهران بستری شدند. همچنین تعدادی از بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی در تهران در 24 ساعت گذشته 25000 نفر بودند که بالای 4000 تا 21000 نفر بودند و مراکز سرپایی بخش بهداشت ، همانطور که در بالا توضیح داده شد.

این واقعیت است که بیماران کرونری در 256 بیمارستان در بخش مراقبت های ویژه تهران در 24 ساعت گذشته بستری شده اند.

زالی گفت: فرآیند قالب گیری واکسن در تهران در 24 ساعت گذشته ، 97200 دوز واکسن در تهران تزریق شد و تعداد کل مخازن در تهران به 2 میلیون و 600 هزار تا 617 هزار دوز از دو بعدی رسیده است. کمی درک می شود

زالی به دلیل مشکل وضعیت موجود در بیماری کشور گفت: “دو راه برای غلبه بر بحران کنونی وجود دارد ، اول بسیج همه کشورها و برون زا و درون زا ، مانند واردات واکسن. برای کارهای عمومی انتقال بازی واکسن با تمام منابع دیپلماتیک و اقتصادی استفاده می شود.

واکسن های زالی تأکید کردند که لازم است استاندارد جهانی برای بازارها به هر طریقی به دست آید. این مهمترین مسئله است. راه دیگری وجود ندارد

وی گفت: “در راه حل دوم ، هرچند یک انتخاب بسیار تلخ ، اما ترمز هرگونه مرگ و میر بیماری ، و تهران به کشور ، برای تصمیم گیری تلخ در دو هفته Lock Down”. البته شایستگی همه کشورها همکاری می کند. این چهارمین سیاست کنترل غذا یا برنامه خدمات یا دستگاه است.

وی می افزاید: “همه ابتکارات اقتصادی برای مردم ، مانند عوارض ، مالیات ، دستمزد ، حق الزحمه کارفرما و غیره ، باید به مدت دو هفته بسته شود و فرصتی برای آن ایجاد شود.” سپس همه چیز به خاطر مردم عادی اقتصادی در این اسناد است هفته ها باید متوقف شوند همچنین کاهش انواع علوم اجتماعی ضروری است.

زالی تأکید کرد: “دو هفته تعطیلی در اسرع وقت انجام می شود زیرا بیشتر و بیشتر دلتا در شهر پخش می شود و هر اقدامی اثر خود را از دست می دهد.

او گفت: “از سوی دیگر ، در چهارم نه کمتر معتبر ، و دو هفته نباید انجام شود.”

زالی افزود: “متقاعد کردن مردم نیز مهم است ، زیرا در مورد چهارم ، آسیب های متفاوتی وجود دارد و بسته های کمک ارائه می شود. به طور کلی ، افزایش سطح عمومی واکسیناسیون و قرنطینه تنها راه قطعی برای مدیریت بیماری است دیگری نیست

وی افزود: با توجه به شیوع بیشتر یک دلتا و یک دوره طولانی تر و بار بیشتر بر روی بیماران به دلیل اینکه تغییری در وضعیت کنونی مدیریت بیماری مشاهده نمی کنند ، نباید انتظار تغییر زیادی در وضعیت فعلی بیماری داشته باشیم. . ” اگر جدی گرفته شود ، آنها در کشور گزارش کردند ، آمار فعلی بعید است که به طور طبیعی کاهش یابد.

پیام پایانی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا