جدیدترین کالکشن تونیک زنانه، دخترانه و اسپرت

به عنوان لباس خانگی و مجالس نیمه رسمی می­توان از آن استفاده کرد. این تونیک ها از جنس حریر است و به عنوان شومیز هم شناخته می شوند. در مهمانی­های زنانه استفاده می شود و با شلوار و ساپورت ست می شود. پارچه ریون از کاربردی ترین پارچه ها برای دوخت تونیک است. ریون به دلیل راحتی و کشی بودن بیش­تر مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. و در مهمانی­های نیمه رسمی مورد استفاده قرار می­گیرد. این تونیک از پارچه نخی به نام تریکو دوخته می شود.

در هر مراسم رسمی و غیر رسمی می توان از انواع تونیک استفاده کرد. چگونه مدل تونیک مناسب خود را انتخاب کنیم؟ در انتخاب و خرید مدل تونیک باید علاوه بر توجه به کیفیت، جنس و دوخت به عواملی مثل موقعیت و فصل دقت کرد. مدل تونیکی انتخاب کنید که مناسب همان فصل و یا موقعیت باشد. مدل تونیک انتخاب شده باید با فرم بدن شما تناسب داشته باشد. هر فردی سایز و فرم مخصوص به خود را دارد بنابراین تونیک باید مناسب اندام هر شخص باشد زیرا تاثیر زیادی در زیبایی اندام دارد.

راحت و بلند است .و به غنوان لباس خانگی طرفداران زیادی را دارد. در خرید یک تونیک مناسب باید به عوامل مختلفی مانند جنس پارچه و کیفیت دوخت ، یقه،آستین ها و اندازه بودن آن توجه کرد. تونیکی که انتخاب می کنید باید کاملا اندازه شما باشد و تنگ و یا گشاد نباشد زیرا در این صورت اندام را نامطلوب نشان خواهد داد. مدل تونیک­ها شامل: نخی، پشمی، بافت و کشبافت می باشد که هرکدام از آنها مناسب فصل مخصوص به خود است.

اگر پایین تنه درشت تری از بالا تنه دارید مدل تونیکی انتخاب کنید که قسمت لاغرتر مورد توجه قرار بگیرد. برای این کار، مدل تونیک با قد کوتاه تر انتخاب کنید که قسمت پایین تنه را به طور کامل نپوشاند. و اندازه تونیک مناسب سایز خودتان انتخاب کنید تا فرم کمر را زیبا تر نشان دهد. تونیک در کل یک لباس غیر رسمی است ولی با ست کردن و ترکیب با لباس های دیگر می توان استایل رسمی و شیک داشته باشید.

تونیک ها از جنس پارچه های متفاوت هستند و در هر مراسمی با کاربردهای متفاوت می توان از آن استفاده کرد. مدل تونیک­ها از جنس توری، حریر و جنس پشمی هستند که در هر شرایط آب و هوایی و در هر فصلی قابل استفاده هستند. راحتی و گستردگی مدل تونیک ها دو عامل مهم و اصلی هستند که باعث محبوبیت تونیک در بین خانم ها شده است. از مزایای مهم دیگر تونیک ها قابلیت ست کردن آن با انواع لباس ها مانند: شلوار،ساپورت، دامن و دیگر لباس ها است. شومیز گلدار نیز گزینه مناسب دیگری است که در بخش های دیگر به بررسی انواع آن پرداخته ایم.

خروج از نسخه موبایل