مجله علمی و پزشکی

نگرانی از ویروس کرونا، شمشیری دولبه است

آهنگرزاده ، روانپزشک ، در مصاحبه ای از اضطراب و استرس برای مبتلایان به بیماری عروق ویروس کرونا قلب اظهار داشت: “لازم به ذکر است که سطح اضطراب می تواند به دلیل وجود عنصر افزایش یابد ، شیوع بیماری های عفونی سطح اضطراب را در انسان افزایش می دهد. ” اگر قرار است اضطراب هر روز از خواب بیدار شود ، آیا بهتر نمی تواند یک فرد را بیشتر از ترس از درجه بهتر آزمایش ، از بین ببرد ، شکسته شده و نمی تواند روند فعالیت های ناپسند باشد.

آهنگرزاده تأکید کرد: کووید 19 اضطراب آنها در انسان باعث ایجاد ابهام و ناشناخته زیادی در مواجهه بالای بیماران ما در اولین روز اختلال اضطرابی می شود. تا حدی بر مراقبت های زندگی تأثیر می گذارد ، به یک معنا در 19 کووید از طریق خویشاوندان ارتباط بین روابط قبلی و خونی تاج زمان تعیین شده مدیون است.

غلط است و با مراقبت از اطلاعات فضای مجازی بر آن افزوده می شود؟

وی گفت: “یکی دیگر از عوامل اضطراب جامعه را با سطح متوسطی از سواد تشدید می کند ، انتشار متوسط ​​اخبار و اطلاعات بیش از حد از فضای مجازی پزشکی در پیام است ، عدم قطعیت واقعی است و دائما در معرض اطلاعات است. این آغاز بالاتر کووید 19 احساس اضطراب را گزارش کرد ، اما به تدریج سطح آگاهی مردم از مردم افزایش یافت و اطلاعات آگاهانه فضای مجازی افزایش یافت.

19 نگران کووید

آهنگرزاده ادامه داد: در حال حاضر ، این نگرانی وجود دارد که با بقیه کرونا چه کنیم ، آیا این اضطراب است و چگونه آن را مدیریت کنیم؟ برای برخی از نوارها به دلیل افزایش سطح دانش بسیار مهم است که بتوانند اضطراب را کاهش دهند. برای اینکه شخصی مشکلی را ببیند و تجربه کند ، و مشکل فقط در انتهای وحشت است و دیگر از آن عبور نمی کند. با انجام این کار ، تجربه اضطراب در برخی از بیمارانی که آن را دریافت کرده اند ، تنها برای تجربه یک دوره بیماری ، اما هنگامی که زمان بازگشت به حالت عادی زندگی ، و باید باشد ، دستورالعمل های ایمنی را رعایت نمی کند. کمتر احتمال دارد

تأثیر بار سلامت روان

اضطراب که استراتژی
آهنگرزاده از راهکارهای کاهش اضطراب در مواردی که برای حفظ اضطراب جامعه افزوده شده است می تواند آموزش دهد که چگونه اضطراب و امید خود را مدیریت کنند. هرگز به ما داده نمی شود زیرا زمان در مورد علت است.

روابط مردم در آن دوره: “در این مدت ، افراد جدایی از دیگران و حفظ بقای عزیزان خود ، به عنوان مثال ، مادر و پدر به عنوان نمادی از ایثار در زندگی خود را تجربه کردند.” هنگامی که او کودکان را دوباره با ویروس تعریف کرد.

برای اضطراب روانی در مورد اضطراب کنترل تأثیر غذا ، برخی غذاها ، مانند ترشی ، سرکه ، کافئین و نوشیدنی های گازدار نسکافه ، که باعث افزایش اضطراب می شوند و آنچه باید از آنها اجتناب شود ، اظهار نظر می شود.

سطوح اضطراب
“اضطراب برای انواع زندگی و در جهات مختلف ، هر سطح عبارتند از: 1. اضطراب خفیف ، که سطوح پایینی از اضطراب است ، و برای تحقق این امر ، فرد می تواند استراتژی هایی مانند شل شدن عضلات را کنترل کند یا با همه نگرانی به خاطر حسن نیت و حضور ذهن به عقب بازگردد. 2. سطح متوسطی از اضطراب ، میزان رضایت از اضطراب و سیری علاوه بر روان درمانی ، داروها را می توان توسط پزشک تجویز کرد و ننگ و روانپزشک. 3 اضطراب بالا که افزایش سطح اضطراب می تواند روند فیزیکی و فیزیولوژیکی زندگی را مختل کند و علائم آن را نشان می دهد ، مانند تپش قلب ، افزایش تعداد تنفس ، احساس پروانه در معده (حالت تهوع) ، زنگ در گوش ، عدم وجود فرصت شنیدن پیام را خواهید داشت ، تعریق زیاد ، سردرد و سرگیجه علائم فیزیولوژیکی اضطراب هستند. اولین توسعه دهنده و دختران سطح بالا.

آهنگرزاده در پایان گفت: یکی از تاجها تنها اضطراب ناشی از نگرانی هایی است که تنها یک مرد را که قادر به انجام آن نیست تنها می گذارد و از دست دادن عزیزان. در اینجا باید توجه داشت به خود و دیگران تا حدود وجود خود را از امید به شرایط برای مدتی باور ، و رله. از نظر فیزیولوژیکی می توانید از خود در برابر آن مرد محافظت کنید ، و من از قوانین ایمنی مراقبت می کنم. روح ، همانطور که احساس آرامش است ، می تواند در بالاترین شکل ، یعنی ایمان ، نهادینه شود.

انتهای پیام /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا