مجله اجتماعی

عزاداری محرم به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی با اولویت استفاده از فضای باز برگزار می‌شود

به گفته شفاف حسین ذوالفقاری در جلسه امروز تحریم های امنیت و مدیریت اجتماعی Corona که با حضور دکتر. ایرج حریرچی – معاون مدیرکل – دکتر علیرضا افزایش – معاون وزیر بهداشت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی – و نمایندگان خدمات در دستگاه های مربوطه. و آنها گفتند ، این بیماری در کشور به اندازه کافی ارائه نمی دهد ، در شرایط فعلی ، مهمترین آنها می تواند همراه با رعایت ایمنی در مشروط به معتبرترین پروتکل ها برای افزایش ایمنی واکسینه شود. سریع و متوسط ​​، زیرا از این بیماری است.

برگزاری محرم با بررسی نحوه برگزاری مراسم از اهمیت بالایی برخوردار بود ، یکی از مهمترین نشستهای امروز بود که با تأکید بر نقش سازمان تبلیغات اسلامی ، تصمیم گرفت اولویت بیشتری نسبت به زمین باز و تهویه مطبوع داشته باشد.

سال ذوالفقاری ، با بیان اینکه تجربه خوبی در برگزاری مراسم محرم برای مرمت داشته است ، باید با رعایت ایمنی و رعایت پروتکل های حفظ فاصله اجتماعی ، از موفق ترین های امسال استفاده مکرر کرد.

سپس او گفت: “لنگرگاه صلوات به این ترتیب برای یک سال ایجاد می شود ، در حالی که برای دسته های افراد نمی توان توزیع کرد.”

در بخشی دیگر از سخنان خود ، رئیس کمیته اجتماعی و انتظامی امنیت تاج مدیریت موکب در ایام محرم گفت: “این مراسم محلی برای تجمع عزاداران نخواهد بود و آنچه باید در محلی و محلی ذخیره شود با رعایت اصول مرتب و محدود. “Re.

این موضوع که خانه نشدن بعد از یک روز محرم تأکید می شود ، تأکید دیگر نشست مدیریت امنیت اجتماعی انتظامی مدیریت بیماریهای مزمن کرونا است و بنابراین ذوالفقاری می تواند بپرسد چرا دختر کشور در هیچ زمانی در عزاداری شرکت نمی کند.

معاون وزیر کشور در قسمت دوم سخنان خود با اشاره به اینکه پرونده سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای سیاست های کرونری اعلام کننده ماه محرم است ، گفت: دیگر نه.

وی در هفته های اخیر به بیماری عروق کرونا قلب رفت که یکی دیگر از موضوعات جلسه امروز بود ، هر دو در تاج رئیس کمیته مدیریت امنیتی ، اجتماعی و انتظامی خاطرنشان کردند که طبق آخرین گزارشات ، انتظار نمی رود 11 میلیون دوز واکسن وارد شود کشور در هفته های آینده امید است که این تنها هویج داخلی باشد ، روند جهانی واکسیناسیون را تسریع کند.

ذوالفقاری افزود: بر اساس گزارش وزارت بهداشت ، شیوع بیماری عروق کرونا در هند بسیار بالا و مرگبار است و به دلیل نرخ بالای بیماری ، نیاز به تشدید محدودیت های ایمنی و شرایط برای انجام اقدامات ویژه به: احساس می کنم. “ستاد مدیریت افتخار ملی ارائه شد.

با توجه به پایگاه داده های وزارت کشور و محبت های شریرانه ، پادشاه نتیجه گرفت ، “یک سال و نیم تجربه در انتخاب تاج زیادی در حال حاضر نشان داده شده است که برای کنترل این بیماری باید دنبال شود مهمترین آنها ایمنی پروتکلهایی است که دو مکانیسم فضای اجتماعی و استفاده از ماسک و همراه با حفظ واکسیناسیون است. “امید می رود با پردازش پروتکل های سلامت وضعیت عمومی بیماری در کشوری که دولت آنها را تحت کنترل دارند ، سرعت بیشتری به واکسیناسیون عملکرد افزوده شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا