مجله علمی و پزشکی

تحویل یک میلیون دوز واکسن برکت تا پایان هفته/راه اندازی خط دوم تولید واکسن تا ۱۸ مرداد

برکت 150 مدرسه و 150 مسجد ، 750 کلاس درس ، و مرکز فرهنگی و مذهبی برکت 100 میلیارد تومان از عملیات و تأثیر به مناطق روستایی محروم شد.

به گزارش مجله رز ، امام از رئیس دستگاه اجرایی پاکدشت از میله شهرستان خدا فرماندار استان تهران دیدن کرد ، می دانم که در یک مصاحبه ویدئویی از اکثر مدارس محله های محله شهر دیدن خواهم کرد. از 150 مسجد ، مدارس و 150 مسجد ساخته شده و از مراکز فرهنگی و خانه های عمدتاً روستایی با خشم شدید محروم شده است. استین

در این مراسم ، مدیران عامل بنیاد برکت و بنیاد 15 خرداد ، ستاد اجرایی معاون اجتماعی فرمان امام ، معاون وزیر آموزش و پرورش و فرمانده سازمان نوسازی مدارس اژه و نماینده پاکدشت به مجلس شورای اسلامی ، برای اولین بار این دو مدرسه ، ” سرقت برکت شهید فخری زاده “و” بر شهیدان مبارک نصرت الله سیری “تحویل وزارت آموزش و پرورش شد.

فرماندار برای ستاد اجرایی رئیس مراسم امام ، گفت: مشکل فعالیت مدرن 350 مدرسه جدید و 150 مسجد و مراکز فرهنگی براکت در کشور.

امپراتور محمد مخبر با بیان اینکه نقش ویژه ای در بنیاد برکت برای ساختمان مدرسه دارد ، گفت: “از زمان تاسیس بنیاد برکت ، مقام معظم رهبری بر ایجاد 1000 مدرسه در مناطق محروم تأکید ویژه ای داشته اند. بیش از 1650 ، و مدارس بصورت یکپارچه به وزارت آموزش و پرورش واگذار شده است جدید ساخته شده است.

وی افزود: “در ابتدای سال ، ما متعهد شدیم که 1000 مدرسه پیش دبستانی را در مدارس دائمی تبدیل کنیم. تا دوم اکتبر و در پایان سال ، ما در نهایت 500 مدرسه پیش دبستانی را در مناطق روستایی و زندگی عشایری در دست ساختن ملتی جدید “.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته ، نزدیک به 110 هزار میلیارد تومان باراکت توسط بنیاد برای انواع فعالیتهای توسعه ای و اقتصادی و ایجاد اشتغال هزینه کرده ایم ، گفت: این همان جایی است که منجر به ایجاد 3000 شغل در کشور شد و روند ادامه دارد.”

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در رابطه با تولید اولین تاج ایرانی واکسن توسط دانشمندان این ستاد گفت: “طی ماه ، بیش از 5 میلیون دوز واکسن براکت تولید شد که از این تعداد 1.5 میلیون دوز به وزارت بهداشت و محموله های بعدی تحویل داده شد. “در 20 تا 16 آزمایش کیفیت خدمات ذخیره می شود.

مخبر تأکید کرد: تا پایان این هفته ، یک میلیون دوز دیگر واکسن را به وزارت بهداشت تحویل می دهیم.

کارکنان اجرایی امام در راس امپراتوری با اشاره به اینکه کارخانه تولید واکسن ها حدود 35 درصد از کل واردات واکسن ها شففرمد بوده است ، افزود ، تا کنون ، ایران به سهولت به براکت مجوز واکسن می دهد.

راه اندازی خط تولید دوم کو ، ایران برکت و نویسنده خط تولید دومین واکسن باراکت که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تهیه شده و آزمایش های آزمایشی به پایان رسیده و از 17 تا 18 سپتامبر راه اندازی می شود و تولید واکسن ها به طور قابل توجهی تسریع می شوند. پدر.

پس از پایان مراسم ، امیرحسین مدنی ، بنیاد برکت و مدیرعامل بنیاد Papa-Us Barakat و دارای 50،000 پروژه عمرانی در این زمینه است که شامل بیمارستان ، مدرسه ، مرکز فرهنگی و.

مدان تا کنون قرارداد ساخت 4000 مدرسه را امضا کرده است ، گفت: “در حال حاضر ، 150،000 دانش آموز در مدارس برکت در کشور تحصیل می کنند.”

مهرالله رخشانی ، آنلاین معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس ، در این مراسم گفت: “هنگامی که جلال وارد کشور شد ، بسیاری از مدیران آن را خوب درک نمی کنند ، اما کارکنان اجرایی فرمان در تولید ماسک و اکسیژن کمترین و سرانجام از تولید واکسن های استراتژیک خارج شود “. خوب عمل کرده و به سراغ مردم جهادی آمده است.

فرهاد بشیری ، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ، گفت: از شما سپاسگزارم برای آن فرمان امام رئیس ستاد اجرایی ساختمان و در حال حاضر بازی پاکدشت در این منطقه محروم است.

در پایان برنامه ، 300 مدرسه و مرکز فرهنگی در استان های کشور از جمله خوزستان ، مازندران ، حام و خراسان جنوبی با یک ویدئو کنفرانس به منظور حضور در ستاد رهبری امام زمان (عج) افتتاح شد.

انتهای پیام /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا