مجله عمومی

۵۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق آبداران خوزستان اختصاص یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جلیل مختار در گفتگو با خبرنگار آمند ، با اشاره به مشکلات جدی ایجاد شده برای پرداخت حقوق کارگران آبزی پروری در شهرهای اهواز و خوزستان گفت: متأسفانه پس از ادغام شرکت های فاضلاب شهری و روستایی در استان ، با تبدیل حقوق نوجوانان عوامل آب خوزستان و زندگی روستایی در ایالات متحده. “

و او افزود: “متاسفم ، اما نیروهای این چیزها ، و او را به سازمان ملل متحد آوردند ، در اعتراضات غیرقانونی در استان برای پرداخت دستمزد بسیاری از آنها اغلب در چشم لرد و دستگاه های اجرایی ، که از جمله استان خوزستان است ، به خواسته های آنها تسلیم شدند. “

مختار تأکید کرد: اینها به دلیل محاکمه عالی حقوق آنها برای چندین ماه ، این تاخیر بسیار سخت و غیرقابل تحمل دشوار است.

مردم آن و مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح دادند: این نیروها اغلب برای مطالبه حقوق و حقوق خود به نمایندگان خدمات خوزستان ارجاع می شوند. تخصیص اعتبار 50 میلیارد تومانی خوزستان و ایبوسیوس برای پرداخت حقوق نوجوانان تقویت ثروت آب روستایی استان اهواز عملیاتی است.

مختارنامه در مورد اعتبار اسنادی به وزیر نیرو نوبخت برای پرداخت حقوق و آب عملیاتی تأمین آب روستایی تأکید کرد: مختار تأکید کرد: پیام تلاش ما و تخصیص اعتبار است.

وی تاكید كرد: سازمان برنامه ریزی و مدیریت و استان خوزستان انتظار دارد كه این اعتبار را برای پرداخت حقوق و شركت تأمین آب آبادی و روستایی نیروهای عملیاتی پیگیری كند و باید فوراً مشكلی را برای این افراد حل شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا