مجله علمی و پزشکی

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا بیگلری در حاشیه جلسه ای بین وینسنت ورث ، رئیس انستیتوی کوبایی فینلا و معاون وزیر بهداشت و مقر وزارت در صبح ، هنگامی که گفت واکسن مورد استفاده در مطالعه و افراد زیر 18 سال است.

وی افزود ، “واکسن هیدروژن واکسن به ویلوت به اندازه کافی قادر به بیدار کردن افرادی است که قبلاً دچار بیماری عروق ویروس کرونا قلب شده اند و سیستم ایمنی بدن را نیز به خوبی کار می کند.” از این نوع واکسن ، درخواست جهانی کنید.

بیگلری گفت: “ایران یک واکسن برای قلب طراحی می کند که بسیار عالی است.” این واکسن چیزی نیست جز یک واکسن در جهان ، مردانی که می جنگند ، همزمان تعدادی تغییر دارند و این امکان را دارد که تعدادی تغییر را در جهات مختلف انجام دهد ، بنابراین یک واقعیت وجود دارد واکسن ما آشکارتر خواهد شد ، زمانی که با تغییرات دیگری در جهان در زمین روبرو می شویم ، و این مهندس ارشد واکسن این توانایی را دارد که دوباره مقابله کند با زمانی که تغییرات زیادی ایجاد می شود.

رئیس انستیتو پاستور ایران هشدار داد: “این مطالعه سومین زمان ممکن و نشانه های مدرن و ایران است که هر دو در کوبا پر شده اند.” سومین زمان بالینی برای پسرش جوجادی بیش از 44000 نفر در کوبا و 24000 نفر در ایران ، و نتیجه گیری نهایی: سه کوبا تقریباً آماده است ، تیم کوبا اکنون ایران نتایج فرآیند آزمایش بالینی را بسیار خوب ارزیابی کرده است.این واکسن بسیار عالی است.

وی گفت: پس از حدود سومین بار خلاصه مطالعات بالینی ، می توان سازمان بهداشت جهانی را تأیید کرد. “این هدف در دو کشور دارای کیفیت بسیار بالای واکسن است ، پیشرفت زیادی هم ندارد. یک آزمایش بالینی فاز 3 وجود داشت که نتایج اولیه احتمالاً به ایران حمله می کند تا در اواخر ماه اوت ارزیابی شود ، به این نتایج کمک می کند ما به اندازه کافی ارائه می دهیم این است که بگوییم اسناد و مدارک لازم برای اخذ تأیید از سازمان بهداشت جهانی است.

“یکی از نکات مهم در واکسن های تولید شده توسط انستیتوی کوبا کوبا و انستیتو پاستور ایران ، همانطور که در آزمایش بالینی برای افراد 18 ساله آغاز شده است و می تواند به راحتی در کودکان و نوجوانان که با کمک مدارس استفاده می شود ، “گفت بیگلری. و دلیل نتیجه آموزش کشورهایی که دارد. مطالعات در کوبا و ایران نشان داده است که ایمنی بسیار قابل توجه واکسن ، که بی شباهت به بقیه واکسن ها نیست ، مردان کافی بالای 65 سال را تأمین می کند.

رئیس انستیتو پاستور ایران ، ادامه داد: در هفته های اخیر حدود 130 هزار دوز واکسن Pastococcus به وزارت چندین استان و بهداشت تحویل داده شده است. برای خط تولید واکسن صنعتی ، در ایران و کوبا تنظیم شده است ، نصب تجهیزات در یک خط از انستیتوی صنعتی پاستور ایران ، نمی تواند در ماه سپتامبر به پایان برسد. ظرفیت ظرفیت اسمی 1 واکسن پاستوکوکوس در حدود 3 میلیون در ماه ، در اوایل پاییز به واقعیت تبدیل می شود و ما قادر به واکسیناسیون و تأمین مردم ایران نیستیم.

وی تأکید کرد “همکاری بین انستیتو پاستور ایران و موسسه فینلای کوبا فقط یک قرارداد مشترک برای تولید واکسن Covid 19 نیست ، بلکه اجماع علمی بسیار نزدیک ، مستمر و مثمر ثمر است و دانشمندان از هر دو کشور به طور منظم هفتگی و مکالمات برای تولید واکسن استفاده شده است. “برای بهینه سازی.

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: ما باید حداقل در لحظه ای ، از نوع برنامه ای که دانشمندان ایرانی و خود فرد نیاز به همکاری گسترده در بهینه سازی این واکسن داریم ، برای تغییرات آینده در ویروس کرونا آماده باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به همکاری توجه با انستیتو پاستور ایران و موسسه فین لای کوبا در تولید مشترک چندین واکسن امروز ، دکتر وینسنت ، یکی از برجسته ترین دانشمندان واکسن در جهان و مدیر موسسه فینلای کوبا ، با دکتر ملاقات کرد. سعید ناماکو – وزیر بهداشت – در این جلسه ، هر دو طرف تأکید کردند که ما در تولید واکسن Covid 19 همکاری مشترک و گسترده داریم.

به گفته WEBDA ، بیگلری در پایان گفت: “در آزمایش بالینی برای سه دوره واکسن که موسسه Finlay کوبا و انستیتوی پاستور ایران در هر دو کشور در حال پایان است ، نتایج بسیار خوبی بدست آمده است و بنابراین نشان داده شده است که این واکسن دارای انواع مختلفی از عملکرد است. “این خوب نبود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا