مجله علمی و پزشکی

رضایی کوچی: تسریع در واکسیناسیون در اولویت کاری دولت سیزدهم باشد

رئیس دولت مدنی کنگره خواستار خارج شدن از تولید واکسن فصل 13 و واکسیناسیون عمومی با اولویت شد.

به گفته محمدرضا رضایی کوچی ، فرمانده مجله رز ، نماینده سال در مجلس سنا ، جلسه علنی امروز پارلمان در مجمع گفت: “در عرصه بین الملل ، با رهبری جسورانه آیت الله خامنه ای ، سلطه ، ایران و حرف رفتار سلطه جویانه را تغییر داد. امروز ، ما توجه ایران را تشخیص می دهیم که هیچ محدودیتی در زمین وجود ندارد ، بلکه یک نقش منطقه ای در حمایت از امت اسلامی است.

وی افزود: “با توجه به امنیت داخلی ، قدرت خارجی ارزش آن را به عوامل بیرونی بالقوه رهبران نظامی رشیدی رهبر بالینی می دهد که تحت حوصله و حمایت ایران از حاج قاسم سلیمانی قرار دارند.” عراق و ایران ، در لبنان و فلسطین به عنوان یک اسلامی ، اما مشکل این است که آنها باید در تأمین بازارها و صادرات در این کشورها شرکت کنند؟ ضروری است که آتش در زمینهای این بازارها شرکت نکرده باشد ، اما فروش هنر کمی در نیروی کار دانشکده بیکار است.

مردم سال آنها گفتند: “اگر پیشرفتی حاصل نشود که بورجاس این همه پول تأثیرگذار است ، این حداقل استفاده از اقتدار بین المللی در ایران است. ما در یک سری تجارت بین المللی هستیم ، اما من نمی دانم رهبر اقتدار و شأن تأثیر آن بر ایران ؛ در غیر این صورت ، من مصوبه ای از شورای اسلامی ایران را نمی بینم.

در ابتدا ، Axiomatum کمیسیون قانون مجلس ، و عملکرد دولت در واکسیناسیون عمومی تاج ، و نه شأن این ملت را ارزش داد ، پروردگار ، که تحریم ها با مانع قانونی برای تهیه واکسن ایجاد نشده است ، اما نه بد ، برای پاسخگویی به نیازهای از دست رفته پایان دوره خدمات باید زمان پاسخگو نیست ، دولت انتظار دارد که 13 تولید واکسن داخلی و تسریع در واکسیناسیون را در اولویت قرار دهد.

و او گفت ، “قطع برق اخیر ، و باعث خسارات آشکار و پنهان بسیاری شده است. در مواد 48 و 50 و 6 برنامه توسعه ، این شورا ، وقایع آینده در مورد نیاز برق خارج از زمین را پیش بینی کرد ، و “اضافه شده است 5000 مگاوات به ظرفیت تولید برق سالانه است.” “به عنوان ثروت خود ، و قدرت های اجرایی نیز دیده شده است ، اما وزارت نیرو وظایف خود را انجام نداده است. وزارت نیرو و 100000 میلیارد تومان در سال در تولید برق در کشور با مصرف سوخت بدون صرفه جویی ، اما ظرفیت توسعه برق را دارد.

رضا کوچی گفت: “در سال 1998 ، در اوج مواجهه با تخلفات وزارت نیرو و دولت مدنی در باتلاق ها و رودخانه های کمیسیون تا زمانی که اگر تهدیدهای کمیسیون جدی گرفته شده بود ، کشور ما مشکل کمبود آب. “

در کمیسیون حقوقی Axiomatum کمیسیون قانون گفت: “در بین دو وزیر از 11 تا 12 دولت در مورد مسئله ادامه مسکن برای 5 سال. کشور نیاز به افزایش تولید مسکن دارد. ما همیشه به تولید سالانه یک میلیون مسکن با توزیع مناسب. کمبود مسکن نداریم و امروز با مشکل کمبود مسکن که در خانه های مجلل خالی دیده می شود. و به دلیل عملکرد دولت 11 و 12 دولت فعلی مسکن در کشور.

وی می افزاید: “ما معتقدیم که این کار درگیر جنگ اقتصادی است. اگر دولت تحریم های شدید است ، تصمیم گیری را آسان نمی کند. در گذشته ، به همان اندازه که آنها به کشورهای دیگر انتخاب شده باشند و در اینجا به دنبال آنها باشند ، ما برای استفاده در رابطه با تحریم ها مقاومت خواهیم کرد ، اما دولت ها ، علی رغم هشدارهای کمیسیون ، Aliorumque از شهروندان ، به این موضوع توجه نکنند و همچنین تشکیلات ایران بدون عبور از جاده انجام شده است ، و این خطایی است که نمی تواند برای او ارسال شود.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا