درباره هپاتیت B چه می‌دانید؟

عفونت کلامیدیا یک مشکل بهداشت عمومی جهانی است که به دلیل سیاست های واکسیناسیون اپیدمیولوژیک و مهاجرت با تغییراتی همراه است. ویروسی که باعث التهاب کبد می شود. کبد سموم و اهمیت اندام افسانه های داروها برای مقابله با نیروهای مسری بدن ، خون در گناه خون بی گناه و رها کردن ، آنها هنوز حفظ می شوند.

به گزارش مجله رز ، هپاتیت التهاب کبدی است که تداخل می کند ، که اقدامات آن است. راه های اصلی انتقال شامل خون آلوده به ویروس هپاتیت B ، مقاربت جنسی ، عبور مادر از کودک است. ویروس نمی تواند عفونتهای حاد و مزمن را انجام دهد. مهمترین دلایل بیماری مزمن کبدی ویروسی است که می تواند منجر به سیروز ، سرطان کبد و مرگ شود.

دوره کمون بیماری 30 تا 180 روز است و تشخیص قطعی بهترین آزمایشات آزمایشگاهی است. با درایت و صلاحدید به موقع واکسینه شوید: با Chronic می توان از انتقال بیماری جلوگیری کرد. به خصوص با واکسیناسیون هپاتیت B راهی مهم برای جلوگیری از عفونت ، فقط 42٪ کودکان جهان به واکسن های بدنیا می آیند.

هپاتیت ویروسی یکی از مهمترین نیازهای بهداشتی است که در جهان سریعاً رفع می شود. هپاتیت B و 100 قاتلان خاموش در جهان محسوب می شوند.

این مهمترین علت بیماری مزمن کبدی است ، دو ویروسی است که می تواند منجر به سیروز ، سرطان کبد و مرگ شود. اما اگر پاسخی وجود نداشته باشد که در این بیماری در 40 یا 50 سال آینده ، لازم است که سریع علاوه بر این ، پیش بینی شود که این بار زیادی از بیماری و رفاه کل اقتصاد را تحمیل خواهد کرد. نرخ مرگ و میر ناشی از هپاتیت ویروسی در جهان ، به منظور افزایش آنها از 1990 به 2013 از یک روز دهم به هفتم از: 10 ، با یک و تنها برای مردم برای درک آن نیست و دسترسی به بیماری درمان هپاتیت

خوب است که غیرممکن است ، می توان هپاتیت ویروسی را رد کرد. در این راستا ، 240 کشور جهان ، از جمله ایران ، به اهداف سازمان بهداشت جهانی برای از بین بردن هپاتیت در سال 2030 متعهد هستند. اهداف حذف عبارتند از:

– کاهش 90 درصدی موارد جدید هپاتیت B و C

درمانهای کلیدی برای دسترسی عمومی هپاتیت ویروسی B به 100 و 80٪

کاهش 65 درصدی در مرگ های مربوط به هپاتیت

طبق گزارش وزارت بهداشت ، بالاترین میزان پوشش واکسیناسیون هپاتیت B توانست شیوع این بیماری را در جهان و ایران کاهش دهد. همچنین ، از زمان کشف داروهای ضد ویروس جدید ، مایل بودند تاثیری که با مراقبت از هپاتیت در 100 بیمار ایجاد شده است. زیرا تعداد زیادی وجود دارد ، و آنها اجازه می دهند همان چیز را تا حد هپاتیت بدون علامت از طریق هپاتیت راهی مهم برای کسانی که تحمل بار ، کار نجات هستند ، و توجه به انتقال بیماری را متوقف می کنند ، و سرانجام برای دستیابی به اهداف مراقبت و درمان بیماران خود.

پیام آخر

خروج از نسخه موبایل