مجله علمی و پزشکی

قهوه نه تنها برای ضربان قلب مضر نیست بلکه می‌تواند مفید باشد!

بر اساس این گزارش ، و توسط مقام پزشکی Express Expressمارک گریگوری از دانشگاه کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو گفت: “ما دریافتیم که منع قهوه در افراد قلبی ممنوع نیست.” ضربان قلب افزایش می یابد ، این است که دسته در برخی از مردان است ، اما من فکر می کنم این نادر است.

بر اساس مطالعه ای که در 19 ژوئیه در مجله پزشکی JAMA منتشر شده است ، نتایج نشان می دهد که یک فنجان نوشیدنی قهوه می تواند خطر ابتلا به آریتمی قلبی را در فرد از میانگین سه مورد کاهش دهد.

اشتون گفت: “بیشتر کسانی که از آریتمی قلبی رنج می برند نمی توانند از نوشیدن قهوه لذت ببرند و همچنین می تواند خطر ابتلا به آریتمی قلبی را در برخی افراد کاهش دهد.”

وی افزود: “قهوه یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی ها در جهان است.” با این حال ، به عنوان انگیزه ای برای منع خواصی که توسط افراد مبتلا به مشروبات الکلی پزشکان بیماری های قلبی هدایت می شوند.

اثر قهوه در آزمایش ضربان قلب ، M. و همکاران. داده های 386000 نفر را بررسی کرد.

در میان آریتمی قلبی 17000 4 تا 5 سال.

از همه شرکت کنندگان در مورد میزان مصرف قهوه س askedال شد و پاسخ ها با نتایج مقایسه شد.

نتایج نشان می دهد که چنین نیست و بین اختلالات ریتم قلب جولیوس متقابل وجود دارد.

دکتر می گوید: “از این یافته ها ، آریتمی قلبی ، حتی اگر دلیل قهوه نباشد ، بنابراین لزوماً درست نیست.” گلدبرگر نه ، زاخاری ، و استادیار قلب در دانشگاه مدیسون.

برای ارزیابی تأثیر قهوه بر توانایی قلب و محافظت از آن در برابر آریتمی های قلبی ، مطالعات بیشتری لازم است.

مارک گفت: “قهوه خاصیت ضد التهابی دارد و التهاب در آریتمی قلبی نقش دارد.” کافئین همچنین ممکن است زندگی فعال مرد را افزایش دهد ، که در این صورت ، خطر آریتمی قلبی نیز کاهش می یابد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا