مجله علمی و پزشکی

نتیجه مذاکره با عراق و عربستان درباره اعزام زائر ایرانی

اولین رئیس سازمان حج توضیح داد كه چگونه زائران خوشحال و ایرانی كه به عراق ، ایران سفر می كنند ، دلیل اینكه هیچ خارجی از حج خارج نمی شود ، عمره برای کمک به حفظ وضعیت و نتایج آخرین موارد Drive ، مسجد الحمر بلایای هریس.

به گزارش مجله رز ، علیرضا رشیدیان گفت که این پیام از حفظ وضعیت اعزام ایران به حرم مطهر شنیده شده است: “ما مدت طولانی به دنبال سفر به م institutionسسه مقدس در شرایط امن بوده ایم.” همچنین وزارت بهداشت را در همکاری آماده شده و هلال احمر راهنمایی کرد. وزارت امور خارجه به سوریه به غرب و عراق اعزام شد. اخیراً نامه ای با راهنمایی رئیس جمهور و رئیس ستاد و مبارزه با کرونا برای وزیر ارسال شده است که به عنوان پاسخی به وزیر بهداشت کنار گذاشته شد. وزیر بهداشت همچنین گزارش داد که جریان اصلی معاون وزیر است. در این مرحله ، نایب السلطنه و آن را به شش ، هفت بند ، و شرایطی مانند سلامتی و رفاه و سلامتی داد ، و آن را به سازمان بجا آورد ، انجام حج و آن یکی نمی کند ، با وجود دشواری ناشی از این شرایط را دریافت کرد.

زیارت شرایط ایمنی جاده ها در یک قسمت آرام در یک زمان توسط وزارت افزود: “تاج وسوسه از قسمت های قرمز و غیره است ، لازم است تا زمانی که این موارد وجود داشته باشد برای رفتن به یک سفر یا قرار نیست به منطقه دیگری منتقل شود ، هر دو در انگلیس.

بازگشایی جاده در عراق ، شاید پس از یک نبرد

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این شرایط به عراق و ایران ارسال نمی شود و بدیهی است گردشگران برای سفر مطابق با دولت مرکزی ایران نظر ندارند. دلیل این امر معاون رئیس سازمان حج و زیارت در عراق است ، جایی که وزیر گردشگری و بهداشت عراق در پروتکل هر دووئل همه آن را درک می کنند. ما از آنجا که عرفات هرگز حرم امام حسین (ع) را ترک نکرد ، ما حداقل یک سوم حضور خارجی ایرانی را به سرعت می فرستیم. به عنوان پاسخی به عراق شنبه گذشته ، ما موج جدیدی را در این منطقه از تاج ایجاد کردیم ، که پس از جنگ چهارم امکان پذیر نبود.

رشیدیان تأکید کرد: پس از پروتکل سوم وزارت بهداشت ، اجازه دهید به آنها بگوییم ، اما راه اتبار محدود است و خوبی است.

من اولین رئیس سازمان حج آینده ، ارتباطات اربعین ایران را برای پردازش ارسال می کنم: “ستاد ملی اربعین در وزارت کشور واقع شده است و ما یکی از کمیته ها هستیم.” کار در ستاد دشوار است و سناریوهای مختلف را نیز در نظر گرفت. با مشاهده پروتکل هایی که امیدواریم در سفر خارجی ایران به ما بدهد. این امر خواستار ایجاد روابط متقابل در دو استان از نظارت و مدیریت بیماری است. و بنابراین ، ما نیز ، زیرا این پیش بینی درباره اربعین نیست. البته ، سناریوهای مختلف کمیته ای در نظر گرفته می شود و او را مطلع می کنید.

ما می خواهیم امسال زائر هواپیما را به حج بفرستیم

وی وارد گفتگویی شد که در یک برنامه تلویزیونی به مناسبت چهارمین روز ترک مسافران ایرانی از حج امسال انجام شده بود: سال گذشته آغاز بحران بود و مراسم عدم برگزاری مراسم غیرمنتظره نبود ، اما با توجه به موفقیت های انجام شده در زمینه درمان ، واکسن و تشخیص این بیماری ، یک سال برآورد می شود که حج امسال برگزار شود . حتی وزارت بهداشت عربستان در بیانیه ای اعلام کرد که به 65000 نفر حج نمی گذارد ، 15000 نفر در بقیه کشورهای اسلامی و دیگران زندگی می کنند. حدود سه مایل با سهمیه تعیین شده برای کشورها فاصله دارد. در نتیجه ، در معاملات بین ایران و عربستان سعودی ، تعداد امور خارجی در وزارت حج عربستان سعودی را اعلام کرده و گفته است که ایران از حج این سازمان مطلع شده است.

وی افزود: متأسفانه در ماه دوم DHI القاعده – که طبق سالهای گذشته ، پروازهای حج معمولاً در پنجمین یا ششم DHI القاعده انجام می شود – در معاون وزیر حج عربستان و ما را به دلیل تاج باعث تغییر واکسیناسیون در سایر کشورهای اسلامی می شود. “

از سر تا سازمان حج اعلام شد ، این یک تصمیم عربستان سعودی بود که به چند دلیل تأسف آور بود. با توجه به اینکه گروه ورزشی در اروپا و برای بازیهای المپیک ، و همچنین در بسیاری از کشورها ، و همچنین شما در کنسرتهای مراسم افتخار مجالس غیر رسمی عربستان سعودی هستید ، که به آن ملزم است ، و آواز خوانده می شود ، چرا حج و تشریفات انجام می شود ، زیرا نمی توان آن را به کمال رساند ، و باید واکسینه شود؟ و از مسلمانان محروم. رهبر اصلی این سال همانطور که کلمه حج بود ، دلیل آن را می توان تاج گذاری کرد ، و سیاست های دولت عربستان است.

رشیدیان درباره ایران ، مسافران پرداختی از حج امسال گفت: “چندین سال مذاکره بین نمایندگان دو کشور که در عراق و عمان انجام شده و یکی از مراکز مذاکره حج است.” حتی پس از آنکه عربستان سعودی اعلام کرد که به حج و افراد مشهور و خارجی که در این کشور از جمله ایران اقامه می شوند ، برگزار می کند ، ما از میان افسران این کشور به سفارت و کنسولگری کشاورزان در کشور و دفتر نمایندگی کشاورزان جمهوری اسلامی ایران گفته ایم. کنفرانس جده امپراتوری روم در ایران نیستیم ، در عربستان سعودی. رسما هم درخواست کرد برای این که ملت ایران از حج محروم نشوند ، از این بهره بهره ببرند ، به اندازه یک هواپیمای بزرگ وجود داشته باشد که هفته گذشته اعلام کرد میسر نیست.

از طرف دیگر در مورد وظایف بیگانه توضیح داد: بیش از 70،000 نفر که آن را در حج و 99 نفر ثبت نام کرده اند ، حرم پول خودش است ؛ او محاکمه می شود ، به نرخ سپرده شده است و ارز مورد نیاز آنها ، نزدیک به یک سوم قیمت در بازار فعلی است. بانک مرکزی بیمارستان را برگزار می کند. و اینها به نوبه خود از منابع اولین حج امن برای ارسال استفاده کردند.

از دست دادن ایران ، لغو این کار زائران حج تمتع در دو سال گذشته ، رهبری معاون وزیر فرهنگ روم اعلام کردند: هیچ کس نباید به مسافران آسیب برساند. پیشگویی کرد.

وی افزود: البته عربستان سعودی امسال حج گرانی داشت. حج امسال ، به مکه و به شهری که اکنون قیمت هواپیما نیست ، انتقال از سایر نقاط جهان است ، قیمت 65 میلیون تومان 116 است. افزایش قیمت به قدری شدید بود که دریاچه های منطقه از 3٪ به 15٪ رسیده و احساسات خارجی را افزایش می داد.

مشق شب و جوخه ها درایو ، مسجد الحرام

نخست رئیس سازمان حج و عمره است ، گفت: “ما با عمره در عربستان سعودی در مورد سلامت عزت و عزت ارتباطات ایران مذاکره کرده ایم.” سال گذشته ، او تصمیم گرفت که به خاطر بسپارد و به اطلاعات عربستان سعودی گفت. با این حال ، امسال کنسول ایران هزاران زائر ایرانی را در یک جامعه باید حقوق ایران را حفظ کنند.

رشیدیان درباره آخرین پیروزی برای نگه داشتن غم انگیز گفت: “پس از حقوق شهروندان ایرانی در خارج از دفتر کار خود در وزارت امور خارجه ، اما کشاورز روابط هماهنگ بین دو کشور ، مسائل و حقوق شهدا و “سازمان ، حج است و سپس آنچه در پی می آید ، و او را جستجو نمی کند ، و به مردم نمی گوید: او برخاسته است از هر نظر است. و از مسجد مقدس قربانی که خود را بریدند ، و از آنجا که ، فوق العاده توسط عربستان سعودی دریافت شد ، و علی رغم دشواری تحریم های انتقال پول ، و تحویل داده شد تا او ، احوال پرسی ، خانواده ها و یادگارهای شهدای مسجدالحرام. به عنوان شهدای رانندگی ، و هنوز نیازی به یافتن کمیته توسط وی اعلام نشده است ، اما ما اسناد عمومی را که از طرف عربستان سعودی و متن آن نوشته شده است ، ارسال کردیم.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا