مجله ورزشی

یحیی گل‌محمدی محروم شد

کمیته انضباطی در لیگ برتر به عنوان مربیان تیم مهاجم و عوامل سو m رفتار ، لیگ دسته اول ، حکم صادر کرد.

طبق گزارش ها شفافطبق وب سایت رسمی کمیته انضباطی فدراسیون در مورد بدرفتاری با یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس ، داور مسابقه ، در هفته 25 لیگ برتر مقابل گلگهر سیرجان ، و فیلم دوم اسناد چهارم داور را به اعتراض سوق داده است. و اظهار داشت ، با افزایش سن دیگران ، شهادت ها و درک اینکه مشارالیه سابقه دارد ، عمل یحیی گل محمدی نزد خداوند است که مقامات باید بعد از اینکه تشخیص داد خلاف و مطابق با ماده 13 و 55 است با توجه به به نظم و انضباطی که طبق مقررات و کتیبه با رعایت مواد 93 و 94 همان آیین نامه ، مدت زمانی برای تعلیق دائمی ، و تعلیق از مسابقات لیگ برتر به مدت شش ماه ، با 400 میلیون ریال ، اعمال شده است. در پایان.

یحیی گل محمدی محروم شود

این طرح می تواند ظرف 7 روز از تاریخ کمیته تجدیدنظر در مورد این اطلاعات تجدید نظر شود.

این مسابقه بین تیم ها یک سری مسابقات جام حذفی آلومینیوم اراک گل گهر سیرجان را برگزار کرد که در آن موقعیت رسمی علیرضا منصوریان برابر با (داور) را نقض کرد.

انتظامی علیرضا منصوریان اعلام کرد که برای مدت 2 روز دستمزد بسیار خوبی را ارسال خواهد کرد.

روی حسن پور حمید ، بازیکن ، با اشاره به تخلفات در موقعیت رسمی مسابقه (داور) ، که منجر به طلاق شد. او اعلام می کند که بیشترین 2 روز یک رشته را به خود اختصاص می دهد.

کمیته انضباطی همچنین اعلام کرد که تیم گلگهر سیرجان در صورت وجود درد به دلیل نقص در 6 اخطار ، 2 تا 6 روز در این کمیته را توصیه می کند.

مسابقه بین شهرداری و تیم های لیگ یک گل آستارا ریحان البرز گل در رقابت های سری A از 12 ژوئیه تا انزلی برگزار شد ، جایی که امپراطور محمد زارا گاش (فومنی) با نقض قوانین منتسب به اسب ها و اسلحه های گل ریحان البرز و انتقال تیم به ترک . این اتفاق در زمین بازی رخ داده است ، زمان مناسب است.

زیرا تصمیم آنها برای تجدید نظرخواهی در كمیته استیناف فدراسیون طی دو روز پس از بدست آوردن داده ها.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا