مجله عمومی

چشم انداز سینمای ایران در دولت سیزدهم

به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده
با روی کار آمدن بحث این انتظار وجود دارد که در حوزه فرهنگ ، به ویژه سینما تحولی ایجاد شود.

سعید الهی – کارشناس فرهنگ و رسانه ، ضمن حضور در این برنامه ، در مورد بزرگترین چالش در زمینه تولید در سینما گفت: “اگر می خواهید سینمای ما به صنعت برود ، مهمترین وظیفه ، دولت جدید باید کار کند و عدالت در طرف دیگر کار تا زمانی که این زمینه داشته باشد. “از حمایت مردم و مشکلات سینما برخوردار است.

مس در سینما گفت ، “بروید سینما چند اغراق زشت شده اند. ”

امیررضا نوری قسمتهای دیگر ، از سینما گرفته تا کارشناس ، همان مهمان که در بالای برنامه داریم ، گفت: از شرایط زندگی سینما برای مردم: “با شکوه عصر ، کار از قبل رسیده است در نقطه ای ، که مهمترین فیلمسازان پذیرفتن آنچه را که پیشنهاد می شود و توسط او زندگی می کنند تا شرایطی را که در آنجا وجود دارد ، همانطور که در یک بحث در مورد سینما بود. “اهمیتی نمی دهند.

در تولید سینمای ایران افزود: “تولیدات ما تئاتر سینمای خانگی را می خواباند و برای همه صدق می کند آنها در تئاتر ، سریال ها م moreثرتر هستند و باید در خانه مطرح شوند ، این سوال وجود دارد که آیا اصلاً با آن است؟ “با این حال جالب است بدانید که در تئاتر سینما پیش قالب در امتداد قرنیز ساخته شده است ، و خانه و همه عوامل قبل از انتشار تولید فیلم بهره مند شده اند ، و این روند تولید در کشور ما بیمار است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا