مجله علمی و پزشکی

رییس جامعه پزشکان متخصص داخلی: مسوولان به فکر پزشکان جوان و کم درآمد باشند

رئیس جامعه پزشکی ایران با تایید این نظر ، که وی “جامعه پزشکی بسیاری از مشکلات به ویژه برای پزشکان جوان” نامید. گروههای کم درآمد و پسران پزشکی فکر می کنند که هر مرحله ای که به ویژه برای علم و آموزش لازم است لازم است.

به گزارش مجله رز ، دکتر ایرج خسرونیا مجله رز ، مقاله ای با عنوان “مقامات بهداشتی کشور باید از خواب بیدار شوند ، مشکلات جامعه پزشکی” ارائه داد ، متأسفانه در سال های اخیر ، جامعه پزشکی به ویژه برای پزشکان جوان شاهد مشکلات زیادی بوده است. ما ابعاد مختلفی داریم ، اما آنها می توانند آموزشی و زنده باشند. بسیاری از سهامداران جوان ترجیح می دهند بیشتر از اثبات اینکه بسیاری از خانه ها و خدمات هستند ، به کشورهای مختلف جهان مهاجرت کنند.
“سرمایه گذاری ارزشمندی صرف آموزش یک پزشک می شود ، اما آنها فقط این پتانسیل را از دست می دهند.”

وی به وضعیت ساکنان درآمد اشاره کرد و گفت: “حقوقی که در (دستیارهای متخصص) در زمینه های مختلف و پزشکان پزشکی عمومی زندگی می کنند بد است ، اما در مقابل مشکلات زیادی برای کار و متاسفانه برخی از مدارس و قطره ای که به افرادی که در آن زندگی کرده اند و خودکشی نمی کند حمله نمی کند. “متأسفانه ، ما شاهد گزارش این گروه ها از عزیزان هستیم.”

خسرونیا ادامه می دهد: “ما ، به عنوان انجمن های پزشکی ، انجمن پزشکی نظام متحد ، وزارت بهداشت ، در مورد خواب ، از خواب بیدار می شویم و به فکر آینده پزشکی ایران ، جوانان و آینده خود هستیم ، سرمایه گذاری می کنیم عمومی. کم درآمد همراه با متحدانش برای مقابله با انواع بیماریها ، به ویژه بیماریهای عفونی ، ایران ، در مناطقی از جهان ، کم درآمد است. از آنجا که بسیاری از پزشکان سالانه از دانشگاه های پزشکی از طریق کشور فارغ التحصیل می شوند ، منفعل می شوند یا کشور را ترک می کنند قبل از پیوستن به جرگس پزشکی ؛ بنابراین در آینده ای نه چندان دور ، با شکست یا یک پزشک عمومی روبرو خواهیم شد. “

“پزشكان جوان خانواده پزشك ، هر كاري كه مي كنند بين برخورد مداوم كد خود گروه انجام مي شود. تصحيح شده است. نظام پزشكي دستور وزارت بهداشت ، مطابق با الگوها ، آموزش درمان و برنامه درسي آموزشي فرمول بندي و اجرا نمي شود. بیمار و کسی که می تواند برود باید موارد دیگری باشد که من در دانشگاه آموخته ام. مداخله در برخی زمینه های همسایه آنها نمی توانند پزشکی شوند و مراقبت های پزشکی کف دست و تفکر مفید بیمار است. “این تعاملات حرفه ای باید در نظر گرفته شود متفاوت باشد و تصمیم به شکایت گرفت. “

رئیس جامعه پزشکی گفت: “گزارش گروه پزشکی شهرستان که با شعار درمان می شود ، علیه دیگری دیده می شود.” گروه های پزشکی برای حق زندگی و حق حمایت کافی ، اما تکمیل مطالعات آموزشی به طور خاص خدمت می کنند. در حوزه داخلی 9 زیر گروه تخصصی در نظر گرفته شده است که شاخه های آنها بسیار نزدیک به یک تخصص داخلی است. زیبایی این است که در زمینه جراحی پلاستیک ، پوست ، تخصص گوش ، حلق و بینی از نظر اقدامات زیبایی و غیره. “متخصصان زنان و زایمان همچنین از طرف رادیولوژیست ها در حال انجام سونوگرافی و غیره هستند و اکنون ما خود را در موارد تخصصی تری می بینیم.”

Et rursum: “In hoc situ, oratio mea sicut medicus qui habet dimidium saeculum de usus in medicina et academica, necnon opus ipsius professionis actiones in consociatione sit, ut magistratus sit cogitare de iuvenes doctores et liberaliter educatus coetibus et humilis reditus, et aliquem actum. Quod ut maxime necessaria est scientia et doctrina. Sunt praecepta, nisi quod valde dolendum non sunt in usu. Cur non dicunt illi quid debet generalis practitioner post graduatio ad consequi suum officium et habent vitam et victum suum!? Dux quoque medicus non habet ius vitae. Medicinae non sit qui posuit tariffs in civitatibus legis vi et gradu fundatur in incremento pretiorum. “Et extensio sumptus viventem atque etiam de his quae sunt ad officium licentia, membership aut transiens exercitationesque, ut participes sunt scientific … multiplicentur lobortis facilisis. Visit medicum etiam habet de taxationibus ius moles et idem auctus per secundum rationem? “

خسرونیا اضافه کرد: “تمام تجهیزات مورد نیاز پزشک در بیمارستان یا تجهیزات دفتری ، طراحی گرافیک ، و تشخیص … دامنه و به ارزها و دلارهای خریداری شده برآورد می شود. بنابراین درآمد ما باید مطابقت داشته باشد!” سیستم پزشکی ، خود یک حامی مشتری خاص و جامعه پزشکی است که باید قوی باشد و از حق دفاع و محافظت از دولت و پزشکان در جامعه برخوردار باشد. فقط چند درصد از ساکنان در خانه خود پزشک معالج درد را افزایش می دهند یا به او پرداخت می کنند. آیا امکان خرید ذرت وجود دارد؟ ، گوشت و لبنیات را با حقوق بخورید؟ از آنها هر کیلوگرم میوه آنها حدود دو هزار تومان وجود داشت و بر کیلوگرم هزار تومان از قیمت 20 غالب بود ؛ متأسفانه به آن آموزش پزشکان ، پرستاران ، معلمان ، دانش آموزان ، همه چیز ، و غیره ، ما کنسولگری مارکوس تولیوس را می خوانیم ، بنابراین ، حتی زمانی که آموزش این نارضایتی است. “آموزش های ویژه تحت لوای فساد است.”

وی گفت: “ما قطار بیمارستانی خاصی نداریم و استفاده از داروهای داخلی باعث مطالعات داخلی می شود.” بنابراین ، شخصیت پزشک باید برای موارد اضافی خارج و فوق تخصص بازگردد. ما در مورد کمبود ، تغییر در مقابل پزشکی داخلی و سایر شهرهای تهران مطلع شدیم. “تعداد این تعداد بسیار اندک است که اغلب تمایل به ادامه تحصیل در رشته های فوق تخصصی و رشته های غیرمرتبط ندارند.”

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا