مجله هنر و فرهنگ

کشف بقایای یک کلیسای تاریخی در آلمان

باستان شناسان بقایای مجموعه تیغه نخست نخست هزار ساله آلمان ها را کشف کردند.

اولین کلید ، که در 912 تا 973 میلادی زندگی می کرد ، امپراتوری مقدس روم گسترش یافت. قدرت متمرکز در آلمان بود که محدوده اروپای مرکزی را کنترل می کرد. این همان چیزی است که باستان شناسان در تاریخ ماه ماساژ ساکسونی که از فلز ساخته شده است ، کاوش کردند.

حفاری ها برای نشان دادن کلیسا به شکل صلیب است. به گفته باستان شناسان و فرزندان اسرائیل بین اصلاحات در قرن 16 اروپا قرار می گیرند.

تعدادی از آثار تاریخی در این اتاق یافت می شود ، از جمله صلیب مینای دندان قرن 13 به هوایی که در آن نقاشی شده است. بر روی زنگ کلیسا ، بخش بزرگی از A ، a ، یک سنجاق و اسب برای چندین پنجه جهانی تاریخی 8 م بعد از میلاد قرار داده شده است: و در محصولات هنری وجود دارد ، در سایر موارد تاریخی در این مکان وجود دارد از باستان شناسان

باستان شناسان مقبره های زیادی را از کناره ، اطراف کلیسا کشف کردند. همچنان به معاینه ادامه می دهد. اکنون کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلیسا در اولویت است. به همین ترتیب ، داده های تاریخی مربوط به وی ، مبنی بر اینکه وی بیش از خانه اش در نزدیکی کلیسا بوده است ، همچنین می تواند منجر به کشف این بقایای باقی مانده در کاوش های خانواده سلطنتی باستان شناسی شود ، این یک واقعیت واقعی است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا