مجله علمی و پزشکی

از سویه جدید ویروس کرونا چه می‌دانیم؟ / “لامبدا” مسری‌تر از آلفا و گاما

به گفته شفاف ، سوی بعد از این سویه در کشور آمریکای جنوبی بیش از 80٪ از عفونت های جدید مسلط شده است.

گونه ها اذعان داشتند که اکنون در 26 کشور جهان از جمله انگلیس ، سازمان بهداشت جهانی با نام Zeta سویه در 14 ژوئن وجود دارد.

در آژانس بهداشت عمومی انگلستان می گوید این پروتئین توسط انواع تغییرات در غارها تأیید شده است که ممکن است یک مرد را قادر به اتصال به سلولهای انسانی کند.

اول این است پروموتر از دانشمندان این فرصت را به منظور افزایش مقاومت به توانایی افزایش به عنوان آنتی بادی ها، به این معنی که می توانید به سرعت است که آن را به درمان بیماری و واکسن مقاوم تر است گسترش شفا تحویل داده شد.

با این حال ، مهم است که این یک بیماری یا بیماری نباشد که تحت صلاحیت اثر بخشی واکسن های استفاده شده تشدید شود.

آخرین تحقیقات و چه چیزی می گوید؟

Lorem با توجه به مطالعه جدید توسط دیگران که عمیقاً مورد بررسی قرار نگرفتند ، طبق گفته دانشمندان نمونه های کارکنان پزشکی ویرجیل Lambda نشان می دهد که تعداد بیشتری از این گونه های مضر آلفا (انگلیسی) و گاما (اسپانیایی) وجود دارد.

این همچنین نشان می دهد که چگونه مطالعه ایمنی خاص لامبدا ، که شیرین است ، توسط آنتی بادی توسط آلفا ایجاد می شود ، گونه های بتا بیشتر فرار می کنند ، در لیست بیمار از خدا اخطار داده می شود ، یکی از واکسن های موجود در حلقه ساخته شده است اسکاندیناویکا با این حال ، پیش نویس این مطالعه ، که در تاریخ 1 ژوئیه منتشر شد ، س questionsالات بیشتری در مورد واکسن ها ندارد.

طبق گزارشات در اواخر 2 ژوئیه ، یعنی هشت مورد در انگلستان از همین گونه بوده است که احتمالاً تعداد آنها کمتر از همان مقدار باشد.

در 25 ژوئن ، اولین گزارش ، جزئیات بیشتری از خدمات بهداشت عمومی ایالات متحده را در شش مورد اول نمونه برداری ژنتیکی مشخص شده ارائه داد. اما دیگر این موارد وجود ندارد ، یک نتیجه آزمایش مثبت در صورت مرگ 28 روز ، پس از آن.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا