مجله علمی و پزشکی

وضعیت “فعالیت مشاغل” و “محدودیت‌های ترددی” در شهرهای قرمز

پس از روند صعودی در بروز ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از تاج ، به ویژه در مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور و افزایش تعداد شهرهای قرمز ، تاج روش با توجه به رنگ شهرها از ابتدای این هفته

به گزارش مجله رز ، دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به افزایش بیماری عروق کرونا ویروس قلب در شهرهای جنوبی ، گفت: “روز بعد از شهرهای قرمز ، تنها گروه مجاز به کار مشاغل یک شغل و دیگران تعطیل نیستند.” همان چیزی که به اجازه پلاک های شهر خانه مادری او ممنوع است ، من ترک می کنم مرد قرمز تغییر شکل داده است ، و قرمز ، و با یادگیری آزادی کشورش ، نمی تواند وارد میله های قرمز قرمز با شهر شود ، نمی تواند.

وی افزود: “این موضوع در مورد شنبه قبل اعمال شده است. ’10 ایالت در استان تهران قرمز هستند ، هنگامی که به روش فوق اعمال می شود.

به گزارش مجله رز ، سردار حسینی جانشین فرمانده انتظامی راهور ناجا گفت: متاسفانه موج پنج قرنیز وارد کشور شده و با اعلام ستاد ملی و وزارت بهداشت ، 93 شهر ، آنها 173 شهر نارنجی دارند و 183 شهر زرد. ‘

وی افزود: طبق عرف و مصوبات قبلی ، شهرهای زرد مشمول محدودیت قاچاق می شوند. Donec turpis nisi به شهرها از جنبه رنگ شب به استثناهای ذکر شده است. اما به رنگ قرمز ، به شهرها گفته شد كه وقتی كیك زحل در بیشتر مواقع ، آن را ثبت كرد و آن را در دوربین های راهنمایی و رانندگی ثبت كرد و مجموع هنجار حق گرفتن اولین قدم بر خلاف صفحه تیکر است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا