اجزا، امکانات و ویژگی های نرم افزار CRM چیست؟

با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و حداکثر فروش را کسب کنید.

گزارش ها

پنل CRM که به شما امکان می دهد تیم فروش شرکت خود را به سرعت KPI ببینید.

صفحه کنترل

از پانل های از پیش ساخته شده استفاده کنید یا با گزارش ساز، پانل های خود را ایجاد کنید. می توانید فیلترها را با تیم خود به اشتراک بگذارید.

تجزیه و تحلیل فرصت

قیف فروش را تجزیه و تحلیل کنید تا روند فروش را بهبود ببخشید.

تجزیه و تحلیل فرصت مشتریان بالقوه

برای تخمین بازگشت سرمایه در کمپین های بازاریابی، آمار دقیقی از منابع مشتریان علاقه مند به محصولات و خدمات خود دریافت کنید.

مدیریت فرصت

فرصت های فروش را به صورت حرفه ای مدیریت کنید. اطمینان حاصل کنید که برای مشتریان علاقه مند فرصت فروش دارید.

سیستم خدمات مشتری به شما امکان می دهد مشتریان علاقه مند را بر اساس استانداردها ارزیابی کنید و فعالیت های مختلف را بر اساس مشتریان علاقه مند ارزیابی کنید.

ورود اطلاعات

این سیستم به شما امکان می دهد تا به راحتی از طریق ابزارهای مناسب، اطلاعات را وارد کنید.

فعالیتها و مدیریت تماس

این سیستم فعالیت ها را برای هر فرصت فروش سازماندهی می کند، و همچنین به شما امکان می دهد فعالیت ها را برنامه ریزی کرده و تمام اطلاعات مربوط به هر فعالیت را در سیستم مذاکره ثبت کنید.

مدیریت فرصت های فروش

شما می توانید خلاصه دقیقی از فرصت های فروش داشته باشید و سریعتر کار کنید.

شما می توانید مراحل سفارشی را برای تیم های فروش و توانایی اختصاص مراحل زیر برای ساده سازی تحویل را سفارشی کنید.

جلسات را برنامه ریزی کنید

سیستم CRM به شما کمک می کند تا با قابلیت همگام سازی جلسات و قرارها با تقویم موبایل و تقویم Google، جلسات خود را با مشتریان برنامه ریزی کنید.

همچنین می توانید با افزودن شرح برای هر مرحله، خط عملیاتی خود را شخصی سازی کنید.

برنامه ها و فعالیت

سیستم CRM  به تعریف رویه ها و برنامه های کاری روزانه بر اساس مهمترین ویژگی ها کمک می کند.

اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و پرسنل

مدیریت ارتباطات پرسنل

کلیه تحرکات پرسنل با مشتریان خود، از جمله قرار ملاقات ها، جلسات، خدمات ارائه شده به مشتریان و موارد دیگر را پیگیری کنید.

مدیریت پروژه

یک بخش یکپارچه که شامل بیش از یک برنامه است، تا یک سیستم یکپارچه آماده برای پشتیبانی از انواع پروژه ها با کوچکترین جزئیات باشد.

اداره فروش

یک سیستم یکپارچه از چندین بخش، از جمله مشتریان، شرکت ها، تقویم، محصولات، تأمین کنندگان، اسناد و سایر بخش ها.

مدیریت مشتری

این بخشی است که به شما امکان می دهد پایگاه داده خود را بارگذاری کرده و از آن در کمپین های تبلیغاتی و فیلتر کردن مشتری استفاده کنید.

پشتیبانی فنی و خدمات به مشتری

این دپارتمان است که به فکر ذخیره پرسش ها، درخواست ها و شکایات مشتری و انجام بسیاری از عملیات بر روی آنها است.

مدیریت کالا و فاکتورها

بخشی است که از طریق آن فاکتورها ایجاد، صادر می شوند، اصلاح می شوند و گزارش های مربوطه استخراج می شوند.

مدیریت سرنخ

این یک بخش اختصاصی است که در آن داده های مشتریان بالقوه ذخیره می شود و روش های مربوط به فرآیند ذخیره اطلاعات نیز ساخته و انجام می شود.

مدیریت شرکتها و سازمانها

این بخشی است که شامل داده های مشتریان دائمی شما است که قبلاً خدمات و محصولات شما را درخواست کرده اند.

مدیریت فرصت های سرمایه گذاری

بخشی که به شما کمک می کند هر فرصت سرمایه گذاری را مدیریت کرده و هر فرصتی را به مشتری یا پروژه تبدیل کنید.

مدیریت قرارداد خدمات

بخشی است که از طریق آن قراردادهایی ایجاد می شود و به مشتریان ارائه می شود.

سفارشات خرید و فروش

دپارتمان یکپارچه ای که به شما در مدیریت و پیگیری کلیه سفارشات فروش به مشتری و خرید از تامین کنندگان کمک می کند.

بروشورهای قیمت

بخشی که به شما امکان می دهد قیمت های مختلفی را برای محصولات خود در انبار ایجاد و فرموله کنید.

مدیریت تامین کننده

بخشی است که در آن داده های تأمین کنندگان و شرکت هایی که شرکت شما برای خرید کالا با آنها سرو کار دارد وارد می شود.

مدیریت ایمیل

این یک برنامه ایمیل یکپارچه شبیه به Outlook است، اما شامل بسیاری از ویژگی های فوق العاده است.

برخی از ویژگی های سیستم CRM

مزایا و امکانات سیستم بی پایان هستند، از جمله:

  1. این برنامه چند زبانه است، از جمله فارسی، انگلیسی و عربی
  2. امکان انتصاب سرپرستان و مدیران و کنترل اختیارات کارکنان
  3. امکان اصلاح و تغییرات در فرم ها با حذف، افزودن و تغییر
  4. توانایی خروجی اطلاعات به Excel یا PDF
  5. امکان ارسال ایمیل به مشتریان و تأمین کنندگان
  6. امکان ارسال پیامک به مشتریان و تأمین کنندگان
  7. امکان وارد کردن گروهی از مشتریان از یک فایل اکسل برای تسهیل روند ورود اطلاعات
  8. امکان صدور هشدار یا انتقال به کارمندان
  9. امکان ارسال ایمیل خودکار در صورت وقوع یک رویداد خاص
  10. امکان وارد کردن، پیوست کردن و ذخیره فایلها در سیستم
  11. توانایی تجزیه و تحلیل گزارش ها از طریق نمودار
  12. امکان افزودن آرم شرکت روی فاکتورها
  13. بایگانی از حرکت کاربران در داخل سیستم

منبع:

  1. امکانات نرم افزار CRM
نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا