مجله ورزشی

111 گل ملی دارم نه 109 تا؛البته مهم نیست!

به گزارش خبرگزاری مجله رز ، آس اسپانیا با علی DAEI مصاحبه ویژه ای انجام داده است.

رکورد کریستیانو رونالدو هنگامی که ما با علی بودیم شکسته شد ، دو نوع عطارد وجود دارد ؛ و یهودیان دیدار مرحله گروهی فینال یورو 2020 بین پرتغال و فرانسه ، و قادر به افزایش تعداد آنها بودند ، برای اهداف 109. به همین منظور ، اسپانیایی همسر ACC در مورد کارنامه رونالدو و سایر مسائل صحبت کرد.

عموی من با یازده سالگی تنها هشت سال پیش ، ایران و جنگ در عراق آغاز شد. رهبر سابق تیم ملی گفت که ایران در این دوران سخت به یک فوتبالیست تبدیل می شود. در دوران کودکی ، من تنها دو انتخاب نبودم ، درس و فوتبال. جنگ ها خاطرات بدی هستند و مهم نیست که اکنون چه کسانی هستیم و ذکر آن یا اینکه شما شکل نگرفته اید. همیشه برای جهان صلح می خواهیم و امیدوارم روزی در جهانی بدون درگیری و جنگ شاهد باشیم.

به طور کلی ، بازیکن فوتبال اروپا ، برای دیدن اینکه تحصیلات دانشگاهی وجود دارد. عموی من ، که این مسئله متالورژی است: اولین چیزی که من در زندگی ام تحصیلات آکادمیک داشتم تا تحصیل را تمام کنم و قول دادم که آن را انجام دهم.

بازیکن سابق یوونتوس بازیکنی است که در پایان امتیاز دهی به این بازیکنان گفته می شود یکی از بهترین های حافظه او است. همه گلها به یاد من شگفت انگیز او هیچ مقایسه ای نیست. البته برخی از این موارد خاص نیستند ، به منظور اینکه همه چیز برای من باشد ، از سوی دیگر امتیازگیری برای چلسی و اهداف ملی در Mediolanum ، یا کم و بیش.

عموی مادری دوست داشت اشاره کند که بدترین زندگی اش ، خاطره بازی ها است ، و او گفت: بدترین مصدومیت در دیدار برابر ایران بحرین. وقتی 60 دقیقه بازی نکرد مصدوم شد.

علی dAEI

مهاجم تیم ملی برای اولین بار در ایران گفت: مارسلو منتظر بود تا رکوردم را بشکند (می خندد). در واقع ، من 111 گل زده ام ، اما این دیگر اهمیتی ندارد. مارسلو با در نظر گرفتن درجه ای که مطمئن هستم گل های بیشتری خواهد زد را در نظر می گیرد.

دایی اضافه کرد: و چنین کریستیانو شایسته دستیابی به آن است. بنابراین اگر ضبط کننده برای من ، همانطور که بود ، به نام خود من در پرونده چیز دیگری است که او منصوب شده است. این برای من افتخار است.

همانطور که دایی مارسلو بازی می کند. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اولین بار که: اصطلاحاً متزلدر بسیار پایین است. من از او ممنونم

مهاجم سویا ، ژاوی هرناندز سابق ، و لوئیس هنری فیگو در نقش انار خانه بارسلونا بازی کردند. جلسه مطالعههر چیزی که در دنیا بهترین بازی برای یادآوری است ، همیشه به یاد داشته باشید. من نیز در چنین موردی ، وقتی ستاره ها هستم ، باید در زندگی مردم خودم بازی کنم.

دایی که فکر نمی کند به بافر Arminia Belfed بپیوندد و گفت: این تلاش به راحتی رهبران هنرهای زندگی است و آنها را تسخیر کرده است.

سرمربی ایرانی 11 بازیکن برتر یورو 2020 را انتخاب کرد: همانطور که می دانید ، من باید یاد بگیرم که چگونه مربی شوم و کار تیمی را نیز برای خودم بازی کنم که در برابر بهترین طراحی بازی کنم! (می خندد).

او درباره پرسپولیس ، یک قاتل فرستاده شده ، که در آن بازیکن به دنبال من هستم ، اظهار نظر کرد ، اکنون ، اگر بازیکنی باشد که رفتاری شیطانی داشته باشد ، همانطور که تمرین می کند ، سخت تمرین می کند ، همانطور که من هستم.

از آنجا که بازیکنان همیشه سبیل دارند ، که معتقد است کلاس بالاتری از کارل دارد. عمو در این زمینه با لبخند گفت: این نیست. این به کار شما می آید.

علی dAEI

مهاجم سویا در سال 1999 2.5 میلیون یورو برای امضای قرارداد با ایران هزینه کرد. مقدار بیان شده دودو ؛ شما باید به اندازه خواسته خود درخواست کنید ، اما مدیر و مجازات تهدید کرد که ما را در بایرن مونشن به من بازگرداند. بهترین زمان برای بازی در آلمان. من خاطرات خوب زیادی دارم که همیشه قدردان آلمانی ها خواهم بود.

تیم ملی ایران هنوز یک کاپیتان سابق فوتبال اسپانیا است و گفت ، تا این مهارت و تاکتیک فوتبال به ویژه هیجان. هنگامی که من یک فوتبالیست بودم ، پس خواهم کرد ، تقریباً به تمام نقاط کشورهای اروپایی داده ام.

که انتخاب کرد ، عموی آبی ها و بارسا همچنین انارهایی از رئال مادرید درست کردند و او گفت: من همیشه در تیم کاتالان طرفدار بایرن مونیخ و بارسلونا بوده ام ، اما در نهایت او نتوانست از نحوه بازیکن لذت ببرد.

مطالعه Tiki Taka: Tiki Taka مانند یک موسیقی فوتبال در سمفونی پنجم بتهوون دوست دارد.

در تیم ملی ، ستاره سابق مادرید و بارسا در ایران گفت؛ ما در ایران دو تیم بسیار محبوب پرسپولیس و استقلال داریم.

هنری دایی خود را ستود و گفت: توانایی مربیگری بسیار خوب بود و بهترین بازیکن بازیکن نمی تواند آن را باور کند.

مهاجم سویا بازیکنان سابق ایرانی در اروپا بود ، نه در اسپانیا. ما در ایران بازیکنان بسیار با استعدادی داریم و اروپا نیازی به اجازه ندارد. سردار آزمون نه به عنوان بازیگر و مهدی طارمی.

علی dAEI

251 251

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا