مجله اجتماعی

واکسیناسیون معلمان و اساتید علیه کرونا از مرداد ماه/آغاز تزریق واکسن به دانشجویان؛ شهریور

یک شیر و صحبت از وزارت بهداشت شرایط واکسیناسیون دانش آموزان مدارس ، معلمان و اساتید دانشگاه را توضیح داد.

به گزارش مجله رز ، دکتر. سیما سادات لاری از بازگشایی دانشگاه ها و مدارس گفت: “آموزش برای ما و دانشگاه ها و آموزش بسیار مهم است. بازگشایی خدا را شکر نمی توان گفت که آنها برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و معلمان و اساتیدی که خود معامله می کنند ، آموزش ما را در دسترس احساس می کنند.

وی اضافه کرد: “ما می خواهیم در مدارس و دانشگاه ها به مردم کمک کنیم.” آنچه واقعیت مجازی است این است که آموزش یک آموزش حضوری خوب نیست. هر شرکت کارهای زیادی را انجام می دهد. این نیاز به تلاش دارد واکسینه شود دانش آموزان به ترتیب در ماه اوت در مدارس از سپتامبر.

لاری ادامه داد: ما همچنین جلسه ای با وزارت علوم داریم که برای بازگشایی طرح جذب شده از دانشگاه ها ساخته شده است. در عین حال ، ما اساتید دانشگاه و 200000 کارمند داریم که می توانند در ماه آگوست واکسینه شوند. 3 میلیون و 200 هزار دانشجو و کشور و کشور ما.

در مورد برنامه تلویزیونی ، گفت: “در حال حاضر ، 30٪ پزشکی که واکسینه شده است بالینی و غیر بالینی دانشجویان ما باقی می ماند. 500،000 دانش آموز واکسینه شده در سپتامبر ، یک میلیون در اکتبر ، یک میلیون نوامبر در دسامبر و غیره … ما باید یک برنامه آموزش حضوری دانش آموز و یک سالاد تهیه کنیم.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا