مجله علمی و پزشکی

اعلام اسامی افراد تایید صلاحیت شده انتخابات نظام پزشکی تا پایان هفته

رئیس اجرایی هیئت پزشکی انتخابات تهران ، با اشاره به ادامه روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات پزشکی ، گفت:

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر جلیل کوهپایه زاده وی گفت: سیستم پزشکی و ثبت نام انتخابات از 20 مه تا 27 ژوئن. 450 نفر از مردم استان آن را در تهران ثبت كردند و اسنادی كه از طرف آنها تحویل داده می شود تحت مراقبت هیئت مدیره هستند.

و او اضافه می کند: “این می توانست سریع حرکت کند ، و قیمت برای شما ذکر نشده است ، با این حال ، کیفیت مراقبت از هیئت مدیره بسیار چشم انداز هدف او ، انتظار برای” . طبق اطلاعات ، افراد زیادی تایید نشده اند اما اسامی اعلام می شود. داوطلب قادر به تشخيص وضعيت براي خدمت و يا سرانجام ، در آخرين روز هفته در روز و نه در دو روز نمي باشد ، تا بتواند اعزام را آغاز كند.

کوهپایه زاده در تقویم پیشنهادی ادامه داد ، مهلت پیام برای نامهای قانونی و مناسب تا 10 ژوئن وجود دارد ، اما این مکان هنوز برای ثبت نام ارائه می شود. با تمدید ، و مهلت ثبت نام برای 2 روز ، زمان آن به تعویق افتاده است. با این حال ، اسامی تأیید شده حداکثر روز بعد گفته شد.

او مهلت قانونی شروع مبارزات انتخاباتی نامزدها گفت: “در همان ابتدا مبارزات نامزدها در اعلامیه های منتظر تأیید مردان. “پیش بینی ما این است که از ابتدای 6 و 7 روز جولای تا 48 ساعت قبل از حق رأی ، 23 ژوئیه مجاز به تبلیغ نیست.

وی گفت که سیستم پزشکی انتخابات در دوره 25 ژوئیه برگزار می شود.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا