مجله عمومی

۱۲ روز، ۱۲ امتیاز – مجله رز

ممکن است 12 روز طول بکشد ، در انتظار احترام به 12 نفر است ، زیرا آنها ممکن است کاملاً از کشور دیگری افتخار کنند و منتظر 3 ژوئیه هستند ، و به دنبال فریب یوزپلنگها هستند.

به گزارش مجله رز در روزنامه آ وی نوشت: “همسایه کابوس و حذف ساده از دور اول آخرین جام جهانی ،” مگر اینکه آنها از فاصله دور دور شوند که شأن یک تیم ملی فوتبال بسیار ناخوشایند تا پیروزی پارسیان با حوادث ناشی از قلب شاد: یک حس مطلق مسابقات 1-0 پایان یافت. در این مسابقات ، اما چیزهای کمی از آنجا وجود دارد.

اوه ، وقتی که جدید به مدت 12 روز. افتخار ناشی از فاصله بین مسابقات اول در حدود 20 ماه به سادگی در سراسر جهان. او 14 نوامبر 1998 بود ، ما شرایط بازی را در عراق و خودمان بدتر کردیم. در این میان ، اکنون دو جهان وجود دارد ، ما هنوز هم خواهیم بود و به سادگی در مورد اوت همان مکان و زمان صعود به آنجا نیست. در این میان ، اهدای کمک به یک میزبان متمرکز در بحرین امیدوار است که ما کاهش یابد. هوا بی رحمانه بود ، دشمن آب گرم ، فرصتی برای شر وجود ندارد تا وقت خود را آماده کند. اما در عرض یک روز از 12 ، ما شاهد پیروزی ماناما در تیم ملی هستیم تا در دید کودکان بعد از شما واقعی شود و این چهار نفر خواهد بود. اولین و آخرین و آخرین پیروزی بحرین ، عراق بیشترین لذت را داشت. بحرین سوم شد و اگر بچه های نیمه دوم که او از عراق یاد گرفته بود می توانستند به همان تعداد گل بزنند. ممکن است 12 روز طول بکشد ، در انتظار احترام به 12 نفر است ، زیرا آنها ممکن است کاملاً از کشور دیگری افتخار کنند و منتظر 3 ژوئیه هستند ، و به دنبال فریب یوزپلنگها هستند.

در اردوگاه مانامای پیروز توسط دراگان اسکوچیچ بزرگ. چه کسی به عنوان سرمربی در تیم ملی در کشوری که در آن حضور نداشته است انجام شده است ، هیچ دلیل احتمالی ندارند. انتقاد از این واقعیت که انتخابی که برخی افراد حضور نیمکت نشینان تیم اول ایران را به طور رسمی “تمسخر” درابکینا می کردند. با این حال ، او واقعا کار بزرگی انجام داد و تا حدی در منطقه کرواسی می تواند محدودیت های صعود ایران را از بین ببرد. و او اسکوچیچ رسمی تیم ملی را در هر چهار بازی در این بازی به دست آورد ، و دزدکی ، از مدت ها قبل در یک بازی دوستانه سه نفر برتر شده بود. پس از این پیروزی بزرگ ، و 7 تعداد دوربین های تلویزیونی را نشان می دهد ، و اکنون که این رکورد احتمالاً منجر به D. آخرین بقای نیمکت تیم ملی خواهد شد.

آزمون آزمایشی اکنون از هر زمان دیگری جذاب تر است. تا کنون ، آنها تکنیک خاص خود را ندارند ، زیرا بسیاری از وضعیت سردار برخی از رفتارهای نابالغ او را نشان می دهد و به نسخه دیگری از آزمون مناما تبدیل می شود. ممکن است از این منظره ناراحت شود ، بدون هیچ اعتراض واقعی و در یک بازی حیاتی ما بحرین 2 در برابر عراق سه گل به ثمر رساند. سردار به اندازه ای است که اگر می خواهد در یک گاز بزرگسال ایرانی به یک فوتبال برجسته دست یابد ، به دنبال تغییر شخصیت بازیکن است.

مهدی طارمی بازیکن اصلی تیم ملی و بسیار بزرگ شد. همانطور که امیدوار بودیم. حتی مقدار کمی توپ از نظر یکی از خودش و برای کمک به تیم ملی است. WORM و حدود 10 میلیون آزمون به دو فوتبال ایران هر روز با تعداد بیشتری هماهنگ می شوند. آنها باید در تیم بدرخشند ، زیرا این تیم در زمین ها بسیار بزرگتر است. در حال حاضر برای اولین بار به اشتراک بگذارید و گره گره کم نیست.

ما در مورد چیزهای خوب صحبت کردیم ، و اکنون ، در پایان مسابقات ، و برای کسانی که انتظارات بازیکنان را برآورده نمی کنند کمی راحت تر است که در مورد بازی صحبت کنند. لیست دوستان علیرضا جهانبخش است؛ محجوب و بسیار محبوب ستاره باشید ، مورد آزمایش قرار می گیرد و اگر او واقعاً کار بسیار دشواری است ، اما روشن است که با رفتن به زمان کاهش می یابد. مسابقه قبلی که با این مضمون مصاحبه شده بود که “هیچ افت قطره ای وجود ندارد” ، خدمات علیرضا در کشور خلاف این را نشان می دهد. نیمکت های قدیمی Artworld برای نشستن برای تأثیر بازیکن در عملکرد. صادق مرد بعدی محرمی. Dragan Skucic I دعوت تیم ملی غفوری رامین رضاییان و درست است و اسماعیلی دانیل و فرد سیامک نعمت در تیم ملی در این شرایط بازی نمی کند ، اعتقاد بر این است که صادق نیست؟ باید با 3 سال گذشته فوتبال بهتر مقایسه شود از اروپا بیرون آمد؟ “پاسخ دادن به این سالات کمی سخت است”

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا