مجله ورزشی

لیگ ملت‌های والیبال/ ایران ۱

به گزارش شفاف ، در تیم ملی والیبال مردان ایران سه شنبه ، 17 ماه مه ، ساعت 18:30 به مصاف صربستان ، دوازدهمین ماه لیگ ملت ها از هر مسابقه ای رفت.

و مقابل رهبران ایران اسلاونیا پیش رفت و در 11 بازی آخر در هلند ، کانادا ، ایتالیا پیروز شد ، به ایالات متحده ، ژاپن و باخت ، روسیه ، صربستان ، آلمان ، استرالیا و برزیل آمد.

اسلوونی عملکرد بسیار خوبی داشته است و هیچ تاثیری در هشت مسابقه قهرمان لیگ ملت های والیبال ندارد. صربستان ، اسلواکی ، در ایتالیا کاملاً شکست خورد و آلمان مغلوب برزیل ، روسیه ، هلند ، آرژانتین ، کانادا ، فرانسه ، روسیه و استرالیا شد.

تقابل دو تیم در روزهای قبل از تیم ملی اسلوونی 2018 که در یک بازی دوستانه 3 بر 2 ایران را شکست داد.

تیم ملی اسلوونی 23 امتیاز و هشت موفقیت در والیبال و مقام چهارم این رقابت ها کسب کرده است. همچنین تیم ملی والیبال ایران در جایگاه هشتم این رقابت ها 18 امتیاز و شش پیروزی کسب کرده است.

حق ایران بر مواضع سعید معروف ، سید موسوی امپراطور محمد ، میلاد عبادی پور ، میسی صالح ، مسعود غلامی و آرمان صالحی کاظمی Malediction (کتاب) ، در برزیل.

در ست اول ، 25-14 ، ایران ، اسلوونی

در ابتدای این ست ، عملکرد تیم ملی ایران بسیار مناسب بود و برای برتری 3 بر صفر چشم بسیاری از ما مناسب بود.

ادامه دفاع عملکرد خوبی در جاده پیش رو داشت ، حریفان ایران ایران به دلیل 4: 0 نخواهند بود.

والیبالیست های ایران که در دیداری برابر سرخ و سفید مقابل نیروی دریایی اسلوونی برای تیم ملی به میدان رفتند ، موفق شدند نتیجه 5 بر یک را به سود خود رقم بزنند.

امتیاز 7 به سود ایران ، سعید معروف با یک جای خالی زیبا می تواند ایران را از اسلواکی و 7-2 پیش بیاندازد.

در ابتدای این مجموعه ، سید موسوی اظهار داشت که عملکرد خوب دفاع عمومی است و ماهومت از هیچ دشمنی رنج نمی برد و اتفاقاً سزار نیز امتیاز 8 را به اندازه شما در لطف ایران کسب می کند.

ایران در ست اول مسابقه عملکرد خوبی داشته است زیرا امتیاز به سود ایران ، کازینو 4-10 اسلوونی تصمیم گرفت جایگزین این بازیکنان شود.

رهبران ایران انتظار داشتند که برتری در تعداد تیم ملی اسلوونی در این مجموعه برتری داشته باشد: 5-1 تا این که از ایران ، اسلوونی جلوتر باشد.

15 امتیاز این امتیاز ، به لطف خدا در ایران به وزارت امتیازات میلاد عبادی پور می تواند یک خط مستقیم باشد. بعد از بدست آوردن این مکان و تا حدی از والیبال اسلوونی و دریافتم که او را در زمین خمپاره آرام گرفته اند ، من این را می بینم ، و او اکنون در ایران بود.

او در وهله اول در تیم ملی آن را تحمل کرده بود و تمام شکوه و جلال ایران را بسیار زیبا آراسته بود اما رهبران فرزندان ایران نیز چنین بودند ، تا جبهه نبرد با دشمن 5-18 صحبت کند.

والیبالیست های ایران در این مجموعه بهترین هستند و توانستند اسپانیا را با نتیجه 25 بر 14 شکست دهند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا