مجله هنر و فرهنگ

توریسم سلامت برای ایران مهم است/ اهمیت خدمات درمانی در استان های مهمان پذیر

مجله رز / گیلان 19 کوید با اشاره به پایان اپیدمی و حفظ وضعیت سفر ، رئیس هیئت مدیره گفت: “پس از پایان اپیدمی دولتی ، گردشگری سلامت برای کشور و بیمارستان ما بسیار مهم است ، به ویژه در منطقه مناطق ، نه همسایگان آنها. ”

دکتر. حسن روحانی در عملیات بیمارستان شهید حسین پور لنگرود که توسط ویدئو کنفرانس برگزار شد ، ضمن قدردانی از اقدامات فعلی وزارت شهرسازی در اجرای پروژه ها در بیمارستان ، گفت بیمارستان مراقبت از مسئولیت های استانهای سراسر سال ، کار را دو برابر کنید.

وی با بیان اینکه استانهای شمالی خراسان ، آسپادانا تبریز در استانها که مسئولیت آنها فقط ساکنان استانها نیست ، افزود: “سفر به استانها هویج سالانه”.

19 کوید با اشاره به پایان اپیدمی و حفظ وضعیت سفر ، رئیس هیئت مدیره گفت: “پس از پایان اپیدمی دولت ، گردشگری سلامت برای کشور ما و بیمارستان ما خصوصاً در منطقه مرکزی بسیار مهم است. مناطق ، نه همسایگان آنها. “

روحانی در توسعه زیرساخت های مراقبت های بهداشتی کشور پس از انقلاب قابل توجه دانست و گفت: قبل از اینکه کوپرنیکوس در میان کسانی که برای درمان بیماری جدی به خارج از کشور می رفتند پیدا شود ، اما بسیاری از مردم امروز ، ایران ، اروپا و کشورهای آمریکای لاتین به دنبال درمان هستند. آنها بیماری و جراحی های ایران را انتخاب می کنند.

وی با بیان اینکه پزشکان و پرستاران ما در بخش بهداشت ، و کاری بزرگ و شرافتمندانه در 43 سال گذشته انجام شده است ، گفت: قدم کوچک لنگرود در بیمارستان برای خدمت به مردم گیلان.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا